14 Şubat 2009 Cumartesi

Apaçi poşetlik...


Biz kadınlar için hayatımızın olmazsa olmazı haline geldi.Ne mi? Poşet torbalarımız tabi :) Eskidenmiş çekmece köşelerine sıkıştırmak falan kullandığımız poşetleri.Benimki de yukarıdaki efendim.Çiçekli bir kumaş kullandım...Kızıl ve kahve kumaş kırpıntıları ile "apaçi" tarzı verdim kendisine.Aynı kumaşlarla da ağzına çiçekler diktim.Biraz selvi boylu olduğu için tamamını kareye sığdıramadım ama merak etmeyin bütün hareket ağız kısmındaydı.Aşağısını büzgülü bir kese olarak düşünebilirsiniz.Yine kahve desenli mutfak fayanslarımla kontrast oldular.Düşündüm de herşeyim kahverengi,"taze kahve"isimli bir blog için rastlantı olmasa gerek :)

Pekii kahverengi bi renkse, kahve ne renk? ( Çelik gibi benim de kafama takıldı da) Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sen de yaz bişeyler...