22 Ağustos 2009 Cumartesi

Bizi de layık görmüşler sölemesi ayıp :)



Sevgili Kupa Kızı, Kreatıv Blogger ödülüne layık gördükleri arasına katmış beni de.Bu işe başlarken çok fazla izleyicim olacağına bile ihtimal vermiyordum ama yaptıklarım ettiklerim ve sözlerim ulaşıyor demekki bazı noktalara gerisi isteniyor takibe alınıyor ne güzel...Kupa kızı Cerenimize de yazdığım gibi 23 yaşında bir çıtır tarafından ödüllendirilmek ayrıca beni mutlu etti ,sevgiler ve teşekkürler kendisine :)

Aşağıdaki kurallar çerçevesinde ödül zinrinin halkası oluyorum böylece ben de :)

1. Ödülün logosunu bloguna eklemek.

2. Ödülü aldığın kişinin linkini, ödülle ilgili yazına yazmak.

3. Sevdiğin 7 şeyi listelemek.

4. Sevdiğin 7 blogu listelemek.

5. Ödülü göndereceğin bloglara mesaj bırakmak.

Sevdiğim 7 şey :

1.Sahilde yalnız yürümek (Çok sık yaptığım bişey değil ama çok sevdiğim birşey)

2.Ablamıın kitaplığı önünde o kitap senin bu kitap benim saatlerce pineklemek.(Ablacığımın kitap arşivinde gözüm var burdan haberi ola :) )

3. Tereyağlı kıymalı pide (Bu maddeyi okuyanlar obur olduğumu düşünmeden önce ramazanın etkisini de dikkate alsınlar lütfen : )

4.İnsanlar uykudayken balkona çıkıp sabah ezanını dinlemek.(Tavsiye ederim müthiş bi terapi)

5.En sevdiğim arkadaşımla taze kahve içerken gece boyu sohpet etmek :)

6.Eşimle gelecek hakkında planlar yapmak,hayaller kurmak.(Bazıları gerçekleşiyor bazıları gerçekleşemeyebiliyor ama evliliğimize yaradığı kesin, tüm evli çiftelere duyurulur :) )

7.Ve tabiki bloğumla uğraşmak ,özellikle gelen yorumları okumak en sevdiğim şeylerden :)Beni terapi eden diğer şey hatta ...

Ödülümü dağıtacağım bloglara gelince gerçekten Ondan almamış olsaydım Kupa Kızına verirdim en başta bu ödülü, severek takip ediyorum çünkü .Diğer takip ettiklerime gelince aslında ödüllendirilmeye değer o kadar arkadaşım var ki 7 tane ile sınırlı kalmak durumunda olmasak liste uzar giderdi...bunun yanısıra bi çok severek izlediğim arkadaşım zaten ödüllendirilmiş ...kısacaa sizleri seçiyorum pikaçularrr !

Uçuk Beyaz

Taze Nane

Dekoratif

Hacıabi

Hayata dair paylaştıklarım

Mutfaktaki Deli

Maydesignorg

Sevgiler herkese bu kez ödüllüsünden :)

11 yorum:

  1. ayy çok mutlu oldum
    :)
    çok tşkler...

    YanıtlaSil
  2. Rica ettim şeker,ne demek :)

    YanıtlaSil
  3. sevdiklerini sevdim ablacımm :)

    YanıtlaSil
  4. Teşekkürler Kupa Kızımm :))

    YanıtlaSil
  5. Tebrik ederim
    Sevgilerimle :))

    YanıtlaSil
  6. Merhaba...bi ara uğrarmısın hediyen var.

    SEVGİLERİMLE...

    YanıtlaSil
  7. N'ola her gün bir ödül alsam, ne hoş bir duygu. Teşekkürler..

    Sizlerede hayırlı ramazanlar..

    YanıtlaSil
  8. Arzu,teşekkürler canım...

    Sevgilerimle,bakıyorum hemen canım :)

    Hacıabi,değil mi evet yaa gerçekten hoş bi duygu :)Tebrikler...

    YanıtlaSil
  9. tereyağlı kıymalı pide .
    Mmm:)
    bnde cok severim :)

    YanıtlaSil
  10. Canım çok teşekkür ederim.
    Hemen bloğuma koyucam.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  11. Melankolia değilmi ama yaa...Bak şimdi canım çok çekti...


    Taze Nane,hakettin sen şekercim,tebrikler :)

    YanıtlaSil

Sen de yaz bişeyler...