17 Kasım 2009 Salı

Bebişmiyizz yahuuu !


Alttaki diyaloglarda virgül dahi değişiklik yoktur arkadaşlar...Ailemin yanına geldim geldim ama yeme konusunda başım dertte topuylaa...Ağırr bi ilgi baskısı altındayım :(( Elhamdülillah güzel dertler bunlar ama ben sabrım taşacak onları kıracağım diye çok korkuyorum.Dinleyin bakın ;


Annem : Kızım hadi şunu da ye de içim rahat etsin annem bak çok fenayım ...

Bilge : Anne sabah kahvaltı yaptım sıkı bi şekilde dur daha bi saat olmadı nereme yicem yaaa !

Annem: Ayy bak şurama bi ağrı girdi yapma etme kızım sen yersen içim rahatlayacak ne olur yiyiver ...

İç sesim : Ye şu mereti de kurtulll yaa,Allahım midem de çok fena kusacak gibiyim nasıl yicem ya ...Hep şurası ağrır zaten neresiyse orası geçemedi o ağrı ...

Bilge : Tamam anne ver yerim ben ...

Annem : Aaa ... Olmaz güzel kuşum gözümün önünde yiyeceksin içim rahat etmezzz !

İç sesim : Hay Allahım yaa ...Çattık !

Babam: Bilgecimm Bilgecimm (hafif sitemkar bi tonla) terliksiz dolaşma kızım bak ayacıklarından alırsın ne alırsan,ayaklar çok önemli babacım...Giy bakayım şu terlikleri ayağına görcem kızım hadi giy bakayım giy ... ( Terlikleri ayağıma sokuşturur.)

Bilge : Tamam baba.

İç sesim : Evin içinde rastgele dolaşmak ta yasak !

Annem : Dur bey ne yapıyosun sen, o terlikler yüksek topuklu biraz, burkulup ayağını incitir sonra . (Ayağımdaki terlikleri çekiştirip çıkarır bi yandan.)

Diğer tarafa gidiyorum, kayınvalidem ve kayınpederim çok farklı değiller ...

Kayınvalidem : Annecim şunu senin için ayırdık hepsini bitir kalmasın kızım.(Kayınpederim ağır abi olduğundan sofrada fısıldayarak konuşur kayınvalidem)

Bilge : Anne ben doydum artık .Mümkün değil...

Kayınvalidem : Hayır, ne ki senin yediğin daha bebişsin sen büyüyeceksin kızım benim :)

İçsesim: Yuhh 31 ine dayandık be...

Kayınpederim : Kızım az yiyosun sen az,gençken yenir kızım,kendinize iyi bakın bu yaşlarda (Pek gülmeden konuşur )

Bilge : Tamam yiyorum baba...

İçsesim: Yiyeyim anasını satayım yiyeyim kusayım da rahatlayın hepinizz !

Eşim : Anne! Bilge' ye koy yer O daha ( Bana pis pis sırıtarak söyler bunu )

Bilge: Hayır anne ya sen bakma Ona.

İçsesim : Var yaa dışarı çıkalım göstercem ben sana !

Durum vahim arkadaşlar bi gün değil iki gün değil hergünüm böyle...Şimdi ben sevdiklerimi kırmadan incitmeden tok olduğuma nasıl inandırıcam söyleyin bana !

Değişik öneriler olursa dikkate alacağım inanın şekerler ...


Sevgilerr tokkk tazekahvedennn !!

14 yorum:

  1. canım yha daha ne istiyon ilgileniyorlar işte seninle bide tam tersini düşün:)şu aşağıda en çok sevdiğim hayvan var şehro.yerim onu ben.bayılıyorum atlara inşallah benim de olur bir gün.sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. ayy böyle şımartılma görülmedi maşallah kuzum daha ne olsun ye gitsin bre :))

    YanıtlaSil
  3. Ay sorma arkadaşım ya o dert bendede var hele eşimin tarafı beni çıldırtıyor.İlla yiyecen birşeyler yoksa ayvayı yersin :D Allah razı olsun çok vericiler de yiyemiyince ne yapalım dimi yani seni çok iyi anlıyor ve bol bol bol sabır diliyorum.

    YanıtlaSil
  4. canım tek çaren büyüklerin evine gideceğin zaman aç gideceksin başka çaren yok gibi görünüyor.:))))) sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Lemanice,öyle canm güzel dertler bunlar ama hergün olunca taşıverecek sabırlar diye korkuyorum be hayatım.Şehro aşkımm benim inş. senin de olur bitanem :)

    Seyhanım,sorma be canım hem ne şımartılma öyle ki birileri yalvarmadan bişey yiyemicem ilerde,ne hale gelcez yiye yiye bakalım :))

    Karabidikim,var demek benim gibi dertliler,ne yalan söleyeyim rahatladım azıcık.Eşinin ailesi olunca daha zor sanki çemkirme ivmesinin düşük olması bakaımından :D Öpüldün canım...

    Örgüçantam,kayınvalidemlerle akam yemeklerini birlikte yiyoruz,gün içinde de annemin evinin altındaki dükkandayım devamlı.Yani sürekli onlarlayım gerisini sen düşün be hayatım :)Öptümm sevgiler canım...

    YanıtlaSil
  6. Ne güzel ilgi alaka var işte ama teklif et ısrar etme derler bizde...
    herkes yiyeceği kadar...bence sende öyle söyle benim kapasitem bu fazlasını alamıyorum diye....
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  7. senin adına sevindim bence de sen hiç üzülme..
    bende ki kaynana çelişki yumağı,yeri gelir çook zayıfsın ye der,yeri gelir lokmalarımı sayar..
    halbu ki samimi olsun,canımı yesin.dimi yani??
    selamlar,sevgiler.

    YanıtlaSil
  8. evcilik, o da zor be kuşum ama benimki de zor inan banaa :))Öpüldün sevgiler canımcım...

    YanıtlaSil
  9. Bebeğim anneler babalar böyle :) bizimkiler de bana hep anne olunca anlarsın diyorlar :))

    YanıtlaSil
  10. Edacım hah işte bi de o laf var ; anne baba olunca anlarsın...Hakkaten zor be anne baba olmak şimdiden anlayabiliyorum yanii :)) Sevgiler canımcım...

    YanıtlaSil
  11. çok komik anlatmışsınız bayıldım :)

    YanıtlaSil
  12. mughetto,sağol canımcım trajikomik biraz aslında bana göre :))

    YanıtlaSil
  13. Blogunu cok begendim ablacigim basarilarinin devamini dilerim :)

    YanıtlaSil
  14. The 4th, çok sağol bitanem,bakayım ben ablacım diyen bu sessin sahibine kimmiş :))

    YanıtlaSil

Sen de yaz bişeyler...