14 Kasım 2009 Cumartesi

Şehro ve ben :))

Gelin bakın kuşlarım gelin,benim yüksek yüksek gökdelenler arasında yaşayan bloggerlarım Aydın'ın dağlarının yamacına götüreceğim sizi; ben ve altın Şehronun gezintisine tanık edeceğim.Elimi tutun ve beni takip edin :)

Bugün öğleden önce eşim aradı ve "Hadi gel atı getirdim yayladayız,binmek istersen biraz vaktim var." dedi.Bir ay kadar önce aldığı attan bahsediyor bana sözü vardı bindirecekti beni .Arabaya nasıl atladım yaylaya nasıl vardım bilemezsiniz içim kıpır kıpır ama, yol bitmek bilmez :))Neyse sonunda vardım ve harika vakit geçirdim.Aslında adını Şehrazat koyduk ama ben altın Şehro diyeceğim ona.Çünkü güneşin altında tüyleri altın gibi parlıyor.Genelde hayvanlara dokunmaktan pek hoşlanmam ama canım kızımla çok anlaştık.Hiç korkmadım dokunurken :)

Güneşli bi cumartesi Şehro ve ben Karıncalı dağın eteklerindee ...



Bi de üstten çekeyim dedim sizler için :)

Sevgilerrr herkeseee ama sadece taze kahveden değill ,taze kahve ve Şehro dannn ::)))

14 yorum:

  1. ayyy çok tatlıyaaa ben çok sevrim bilge ata binmeyii nazilleye gelince binelim canım ya bu arada mustiden ne haberr onada çok selam söğle en kısa zaman da BİLGE&MUSTAFA çiftini denizlide görmek istiyoruz!!!!!!!!! şeker parçasıııı bu arada şehrazatında harika hayırlı olsun ...

    YanıtlaSil
  2. Kız seni ben ne edeyim delisin biliyorum bundan kaç senedir seviyorum seni hehe :)

    YanıtlaSil
  3. yaaaaa okul yıllarım geldi gene aklıma nekadr çok binerdim ata. ayrı bir bag var aramda atlarla benim en çok atlarla ilgilenmeyi severim. çok şanslısın bir atınız oldugu için bende isteyen istediğini desin insanların en yakın ve onları en iyi anlayan dostalarıdır atlar. çok çabuk bağlanırsın. karacabey harada çalışırken doya doya seyrederdim koşuşlarını. şimdi bagımlılık yapıcak sende söyledi dersin onlar sana bağlanır sen onlara. baytarlık damarlarım kabardı işi bıraktıgım için üzülüyordum zaten bu dahada bir depreştirdi valla. adı bencede şehro daha güzel olmuş bence böyle kalsın çok havalı altınşehro. benim atım olunca bende ecehan koyucam adını.yıllardır hayalini kurarım.

    YanıtlaSil
  4. harika görüntüler canım . atın da çok güzel maşalah.
    sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. Dilekçim,evt sen de seversin atları,Denizli'ye ne zaman geliriz bilmem ama senin bunu sorma nedenini çakmadım değill :))Sen gel Şehro ya bindireyim seni de canikom,öptümm :D

    Direktörüm,napıyim dağ başında da olsak şehrin göbeğinde de yaşasak delilik kanımızda var değil mi;evet bence de bu yüzden aramızdaki çekim.Ben de seni seviyorum kuşum hem de çok :)

    Ececim,en kısa zamanda sen de hayaline kavuşursun inş.Gerçekten ben de bu kadar bağlanacağımı bilmezdim ama çok ısındım Ona.Herzaman göremeyeceğim onu ama yine de arasıra onunla vakit geçirmek iyi gelecek bana.Bir an önce Ecehana ulaşman dileğiyle sevgiler canım...

    Örgüçantam,çok sağol beğenmene sevindim hayatım,görüntülerden ziyade ordaki vaktim daha güzeldi.Sevgiler canım :)

    YanıtlaSil
  6. Aynen canım, unutmadan nice senelere güzelim.

    YanıtlaSil
  7. Edimm nerden hatırladın bitanem,sağol kuşumm hep berebar uzun ve sağlıklı senelere inş.

    YanıtlaSil
  8. yaaa çok kıskandım ama!!!
    hep at binmek isteyip hiç binememiş biriyim ben!!
    şehronla ii geziler diliyorum sana ;)

    YanıtlaSil
  9. Benim kıskanç Seyhanımm,gel annem Aydınlara bindiririm ben senii,ben de çocukluğumda binmiştim en son ve çok özlemişim gerçekten,binince anladım :)) Sevgiler canımcım...

    YanıtlaSil
  10. Ah canım benim nasılda yakışmış benim güzel arkadaşıma ata binmek,ata sporu yapmak....
    Ata bayıldım rabbim ne güzel yaratmış ayın 14 ü gibi parlıyor hayvancağaz...Kerem görse nasıl sarılırdı kimbilir....

    YanıtlaSil
  11. Tatesal,sağolasın bitanem o senin güzel görüşün be hayatım,ben de çok sevdim atımı Keremin bindiği daha güzeldi ama ne yalan söyleyeyim :))

    YanıtlaSil
  12. çok güzel bişey ,ALLAH nazardan saklasın ,

    YanıtlaSil
  13. Dikişdersi,sağolasın bitanem,aminn saklasın hepimizi nazardan Allahım :)

    YanıtlaSil
  14. Çok asil, çok güzel bir at maşallah.

    YanıtlaSil

Sen de yaz bişeyler...