20 Temmuz 2009 Pazartesi

Bir eşarp ve üç obje ...



Eşimle sıcak bir yaz günü cıvıl cıvıl Marmaris çarşısından almıştık bu eşarbı.Eşim ve bi grup arkadaşla gitmiştik Marmaris' e.O zamanlar yeni nişanlıydık ve O yanımda yürürken içim kıpır kıpırdı..."Artık öyle değildir,o kıpırtı kaybolmuştur" diye düşünenlere kötü bi haberim var : Hala öyle...hala öyle :)Mesela akşamın olmasını ve yanıma gelmesini iple çekiyorum şu an sölemesi ayıp :)Onunla bütün sıkıntıları derleyip toplayıp görünmez bir kibrit kutusuna hapsetmeyi; kıyıda köşede bulduğumuz mutluluk kırıntılarından da gönlümüzce saraylar inşa etmeyi becerebiliyoruz Allahın da istemesiyle...
Eşarbın nihayetine gelince...Uzunca yaz günlerinde kullanıldıktan sonra iğne delikleri ve terle birlikte hayli yıpranmıştı.Eşarp olarak ömrünün sonuna geldiğine karar verdim ve tam ortadan ikiye ayırdım.Az yıpranmış olan kısmını fular olarak kullanmam mümkündü.Kenarlarını annemden öğrendiğim iğne ardı tekniğiyle işledim.Hazır fular gibi oldu.Diğer kısmından da saat kordonu ve saç bandı yaptım...
Siz de karıştırın çekmecelerinizi eski yazlık kullanılmayan eşarplar yada yazmalar da olabilir,kesin,biçin,süsleyin... değişik objeler girsin hayatınıza eskilere veda ederken :)


Kordon rengini beğenmediğim saatimin kordonunu çıkarttım,onun yerine kıyafetlerime uygun renklerdeki fularları takıp hem marjinal bi görüntü elde ediyorum hem de tek renge mahkum olmaktan kurtuluyorum...


Bu fotoda bana mankenlik yapan mahallenin miniği Meloş' a(Melahat) çok teşekkürler.Foto başaşrılı çıkmadı pek.Bi kaç denemeden sonra bakışları burda da görüldüğü üzre hafiften asabileşti.Çok cadı bi hatun olduğu için fazla kızdırmak istemedim kendisini.Bu bakışları da sizden esirgemek istemedim yalnız.Saç bandım burda göründüğünden çok daha şirin gözüküyor dostlar emin olabilirsiniz diyorum ve sevgiler yolluyorum sanal kuşlarımaa :))

10 yorum:

  1. canım allah muhabbetinizi bozmasın hep öyle kalın inşallah.eşarbıda çok güzel düşünmüşsün ellerine fikrine sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Örece çok sağol beğenmene sevindim canım...Güzel dileklerin için bilmukabele.Allah ağzımızın tadını bozmasın canım.Sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Aa kuzu saatteki Fosil marka saat orjinali gibi olmuş valla bravo. Mankenin de içi geçmiş yavrum sıcaktan :)

    YanıtlaSil
  4. Evet canımcım fena değil di şeker...Kız kriz geçirecekti buarada sorma beaa :)

    YanıtlaSil
  5. saat hoş durmuş.
    değerlendirme çok güzel.
    Meraklarından olan geri dönüşüme uygun bir çalışma olmuş :)

    YanıtlaSil
  6. Teşekkürler e.t. beğenmene sevindim.Sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. aa cok cici bende esarplarımı degerlendirmeye karar verdim. hic aklıma gelmemisti :))ellerine sağlık. ayrıca ben bu rengi cok sevdim..:)

    YanıtlaSil
  8. Kupa kızı,blog işinin en güzel yanı bu,fikir alışverişi...Şimdiden eşarplarını güle güle kullan yeni halleriyle canım .E hani bizimle paylaşırsan da çok seviniriz yani...

    YanıtlaSil
  9. çok iyi fikirler bunlr canım
    resim çkimlerinde bende çok başarısızımdır
    iyi günlerde kullanman dileğiyle

    YanıtlaSil
  10. Teşekkürler Aylizcim,napalım foto işini de geliştiricez artık sevgiler...

    YanıtlaSil

Sen de yaz bişeyler...