27 Temmuz 2009 Pazartesi

İtiraflar...:))




İtiraf.com' a girenleriniz var mı hiç? Ben hiç girmezdim bugün merak ettim girdim.İşte bi kaç ilginç itiraf...Şu kayınpederli hikaye en çok ilgimi çeken ve acı acı güldüren oldu beni :) Sevgiler herkese...


"Dün akşam; çok sevdiğim, ailesiyle ve kocamla tartışmalarında hep tarafını tutup savunduğum, onun da beni kızı gibi sevdiğine inandığım, her fırsatta beni takdir ettiğini ve değer verdiğini hissettiren kayınpederimi bir akrabalarına ben ve kocam hakkında "Aynı iş yerinde çalışıyorlardı, bizden habersiz konuşup anlaşmışlar. Aldık işte, ne yapalım mecbur, pek sevmiyorum ama elden ne gelir!” derken duydum. Dondum kaldım. Kocam dahil kimseye söyleyemedim. Aldatılmış ve yıkılmış hissediyorum. " (Kadın-29 yaşında)


"Az önce amcam geldi yanıma. Maaşını almış, sahte maaş bordrosu düzenlememi rica etti. Eve eksik para vermesi gerektiğini ve bu ay maaşından bir kısmının kendisine lazım olduğunu söyledi. Bütün çalıştığı parayı yengemin eline sayan ve onun izni olmadan hiçbir şey yapamayan, şimdi de yanan kılıbık, pısırık bir adama dönüşmüş. Böyle değil, olmamalı... Bir erkek bu kadar aciz, korkak olmamalı; eğilmemeli kadının karşısında bu kadar. Biraz güvenim kalmıştı, vardı hala... Onu da sahte bordoyla aldın gittin, sağol! " (Kadın-23 yaşında)

"Bluzum, kaprim ve ayağımdaki sandaletlerle eminim ki güzel görünüyordum. Ve yine eminim ki spor kıyafetler ve ayaklarındaki spor ayakkabılarla onlar çok salaş duruyordu. Emin olamadığım tek şey kır yürüyüşü sonrasında bir kayanın üstünde oturup seviyor, sevmiyor edasıyla ayaklarıma batan dikenleri temizlemekti. Şu anda emin olduğum şey ise; salak olabilme ihtimalim." (Kadın-32 yaşında)

"Bir aylık evli biri olarak bana evlilik nedir diye sorarsanız; evlilik, hayatında çorap bile yıkamamış biri olarak karın merakına yenik düşer mi acaba diye beyaz bir dondaki istenmeyen lekeyi elinde çitelereyek çıkarmaya çalışmak demektir derim size. Tecrübeyle sabittir... " (Erkek-29 yaşında)

9 yorum:

  1. ne itiraflarmış bee
    bende hiç bu zamana kadar grmemiştim bu siteye sayenizde bende merak ettim
    kayınpeder olayına bende üzüldüm

    YanıtlaSil
  2. Bunlar ciddimi uydurmamı acaba? :))))

    YanıtlaSil
  3. Heheh ah aha bir ara ne sarmıştım buna bankada teftiştim hemde o zaman rezilliğe bak üstad itiraf.com da :)

    YanıtlaSil
  4. Aylizcim,ben de bugün ilk defa girdim,ilginç şeyler var ama değil mi,kayınpeder olayı travmatik bea :))

    YanıtlaSil
  5. May design,ciddi canım hepsi de vatandaşımızın gönlünden kopma gerçekler :) Ama bazıları esprili dil kullanarak renklendiriyor itirafını...

    Stilistim,ben de senin yazılarından birinde tanışmıştım zaten itiraf.comla...Bugün de giresim tuttu.Eğlendim canımcım...

    YanıtlaSil
  6. 2004 yılında üye olmustum iki tane de itirafım yayımlanmstı :)hergün takip ederdim sonra unuttum gitti simdi yine aklıma geldi bi bakaıym :)))

    YanıtlaSil
  7. Kupa kızı,ben de senin itirafları merak etmedim değil şimdi :)

    YanıtlaSil
  8. Senin icin yayınlayacagım canm :))

    YanıtlaSil
  9. Kupa kızı merakla bekliyorum şeker :)

    YanıtlaSil

Sen de yaz bişeyler...