31 Ağustos 2013 Cumartesi

Mukaddes Hanım'ın kahvesi :)

Sevgili Mukaddes hanım şu cicili bicili  bloğun sahibi .

 O aynı zamanda bir kahve dostu :)

Güzel Bursa'dan katılıp ses verdi bizim şu kahve şeysine ;))

Bizim kahve şeysi nedir peki ? Şurda açıkladığımız atraksiyondur o ! :)

Mukaddes hanım " ben de bi kahve sever olarak fotolarımı göndermeliyim" demiş paylaşmış bizimle kahve lezzetini. Çok teşekkür ediyoruz kendisine :)

Ve ege , marmara, karadeniz ...v.s. doğusu ve batısıyla tüm ülkeden kahve fotoları istiyoruz daha çok daha çokk ! 

Kahveye doymak bilmiyorsak suç bizim mi ?!  :)))



Bu foto Mukaddes hanım'ın sevgili kızı İstanbul'dan ziyaretine geldiğinde Bursa Kültürpark'ta  çekilmiş.


Bu foto da bloğumuzu okuduğu gün hemencecik çekilivermiş herhalde . Tarih: 26.08.2013


Bursa ' ya kucak dolusu hatta kucaktan taşası filan sevgiler olsun . Mukaddes hanım' a mutluluklar diliyoruz hayatının geri kalanında :)

Ve Türkiye ! Hadi amaa !  Öğrenmek istiyoruz kahveni nerde nasıl içersin ve neler düşünürsün senn ? :))

Paylaş bizimle ;) 

Sevgiler herkese ! :)



6 yorum:

  1. Afiyetler olsunnnn:)

    (çayın 20.000 sırrı nelermiş ki acep,biz kahveciğiz genelde ama vardır onun da illki sırları bir iki tanesi duydum da ama nerdeyse her derde deva der gibi başlık:))) )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ablacım çok sağol , ee senden beklediğim fotoyu ne zaman alabilirim acep ? :))

      Çay şeysini ben de merak ettim bu arada , az buz değil 20 bin tane hem de :))

      Öpüldün ablam ;))

      Sil
  2. Çay ''Cennetin bitkisi olarak adlandırılır. Dört bin yıldır hem ilaç hem de keyif içeceği olarak bilinir'' demiş kitabın başlangıcında :)Bende bir göçmen olarak tam bir kahve tiryakisiyim Hatice hanım zaten bu resimdeki tezat dikkatimi çekti de resmi çekip instagram da paylaşmıştım o gün. Bu konuya da denk geldi çay kitabı okurken bile kahve içiyorum baksanıza :)))

    YanıtlaSil
  3. Bu güzel post ve kibar taktim için teşekkürler ediyorum :)Tam bir tiryaki olduğum için nerede kahveyle bir yazı görsem dikkatimi çeker.O ''kahve şeysi'' yazınızı görünce yorum yazmadan duramadım. Kaç yıldır blogcuyum ama yorum yazmaya çekinirim nedense :) En sevdiğim şeydir kahve ve kitaplar. Dostlarla içilen kahvenin de tadı bir başka oluyor tabi ki.Gönül ne kahve ister ne kahvehane Gönül sohbet ister kahve bahane hesabı. Diye boşuna söylememişler, sevgiyle ve kahveyle kalın dostlar :)

    YanıtlaSil
  4. Biz teşekkür ederiz hoş katılımınız için sevgili Mukaddes Hanım :) Ve kahve içmeye her zaman bekleriz. "Kahve şeysi" etkinliği sizin gibi güzel dostlar sayesinde bu kadar lezzet veriyor ki zaten ;) Kahve ve kitabı sevenlerin ortak paydası bu blog hiç şüphesiz :)Her ne kadar çay meclislerinde de bulunsak , okuyup çayın faydalarını da hıfzetsek bizler kahveciyizz her daim :)) Sevgi ve muhabbetle her daim arazmıda kalın inşaallah :)

    YanıtlaSil
  5. Birde ''çay şeysi'' mi yapsanız acaba ;)Kitabı okudum ama kahveyi daha mı bir sevdim nedir ?

    YanıtlaSil

Sen de yaz bişeyler...