28 Ağustos 2013 Çarşamba

Kamer'in Kahvesi :)

Kamer , okuma aşığı çok tatlı bir genç :)

O'nunla neokur. com da tanışdık ve kahve müptelası olduğunu öğrenmemiz de aynı zamanlara tekabül eder. 

O,  kahvesini Ali Emiri Efendi ile ilgili hazırladığımız posttan etkilenerek sipariş verdiği kitabı okurken içmeyi tercih etmiş :) 
Ve bakın kahvesini içerken neler geçmiş aklından :)




"Çayın kalabalıkla arası iyidir. Kahve yalnızlık ister."
Kim demiş bilmiyorum ama güzel demiş öyle değil mi ?
Ben çayı hep kalabalıkla içerim gülen yüzlerle ve hoşbeş ederek. Bardakların biri gider  biri gelir; farkına bile varmam. 
Fakat kahve...Kahvenin yeri çok ayrı.. Gece karanlığı çökünce Yavuz Metehan Ünal'ın deyimiyle  "Sevdası kara, aşkı kara"Ankara'ya, kahvenin kokusu taa hissettirir kendini.. 
Çayı üç, dört, beş bardak içer de ne ara bitirdiğimin farkına varamazken kahveyi yudum yudum özümserim ben...
Yalnız olduğum için edemediğim hoşbeşin eksikliğini ise kahvenin kokusunu her yudumda içime çekerek gideririm...
Hele bir de kitap varsa yanımda.... Kamer/ 25.08.2013



Ne güzel söylemiş Kamer , hele de kitap varsa yanında :)
Kardeşimize  okuma aşkını hiç kaybetmeyeceği başarılı bir eğitim hayatı temenni ediyor ve sevgiler gönderiyoruz ;)

Siz kahvelerinizi nerde nasıl  içiyorsunuz peki ey ahali ! 

Bekliyoruz mailleri , bakınız : bundan bir önceki post :) 

Herkeslere sevgiler ! :) 


13 yorum:

  1. Çok güzel olmuş, bir kitap severden dökülebilecek kelimelerde böyle olurdu zaten :)
    Kahve ve Kitap hiç eksik olmasın hayatınızdan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aminn diyelim Zeynebim :) Yalnız değiliz ki dimi ama ?! ;))

      Sil
  2. Ne yazsam bilemedim vallahi bu güzel sözlerin üzerine, çok teşekkürler abla. :) Kitap vesilesiyle tanışınca biriyle, yabancı hissetmiyormuş insan. Bir kitap satırında karşılaşmış oluyormuş heralde tesadüfen.. :)
    Kahveniz hiç bitmesin! :)
    Kitap satırlarında görüşmek üzere!
    Allahaısmarladık. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Neokur'la tanışınca ben de aynı şeyleri hissettim, yani şu söylediğin şeyi : Kitap vesilesiyle tanışınca insan yabancı hissetmiyormuş insan :)
      Bu yüzden belki de seninle kaynaşıverdik bu kadar kısa zamanda ;)
      Hayat ve yoğun eğitim hayatı seni hiç değiştirmesin hep böyle kal tamam mı ?
      Kitap satırlarında görüşmek üzere , sevgiler :)

      Sil
  3. Kitap ve kahve benimde en sevdiğim ayrılmaz ikili. Kahve yalnızlık sever deseler de dostlarla içilen bir acı kahvenin keyfi gibisi de yok bence :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dostlarla içilen kahve başka gerçekten , sanki tadı değişiyor sihir büyü giriyor işin içine ;)

      Sevgiler :)

      Sil
  4. ben kahvemi bu ara soğuk içiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kahveni nasıl içersen iç ama mutlaka fotolayıp mail at bana ve yanına bir iki şey yaz şurda şöyle içildi bu kahve diye :))
      Kampanyaya dahil ol Seyhancık hadi aa ! :)

      Sil
  5. işe başlayınca bende sıralıycam kitapları.. 2 çocuktan fırsat yok..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Esra , senden de kahve fotosu bekliyorum hemen :) Artık bi sinema afişiyle birlikte mi olur yoksa bücürlerle filan mı bilemem ama bekliyoprum ona göre ;))

      Sil
  6. "çayın kalabalıkla arası iyidir, kahve yalnızlık ister." hayatıma bu sözü kattığın içim kamer kardeşim teşekkürler ederim...

    bana göre yalnızlık liyakat ister..herkez yalnız kalamaz..herhalde kahveyle olan ilişkimiz de bu liyakatsizliğimden dolayı soğuk..

    madem bu liyakatsizliğimden dolayı bir kahve paylaşımında bulunamayacağım, öyleyse bir itirafta bulunayım:
    ben kahveyi tadıyla, tuzuyla (henüz tuzuyla içmek nasip olmadı) sohbetiyle ve edebiyatıyla bir Bilge kul ile tanıdım 2 yıl önce..bir kahve edebiyatı kahve içmeden dahi insanın ruhunda taptaze lezzetler bırakıyormuş, arada bir dünya meşgalelerinden sıkıldığımızda, bu küçük şirin mütevazi hayata dair yaptığımız okumalar nefes aldırıyor ve tazeliyor bizleri..

    ablam sonsuz teşekkürler hayatıma yapmış olduğun tazekahve tadında ve ruhundaki bu güzellik için..

    birileri ismimi elimden alır diye korkumdan ben yokluğa en yakın olan ismi "isimsiz"liği seçmiştim..buralara gelmediğim zamanlarda onu da mı aldılar elimden yoksa..
    başka bir isimsiz mi geldi bloguna :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. "bir kahve edebiyatı kahve içmeden dahi insanın ruhunda taptaze lezzetler bırakıyormuş."
      Çok güzel bir tespit. Kesinlikle katılıyorum size.

      Sil
  7. Ben seni biliyorumm biliyorumm adsız kahramancımm ! :)) Bu güzel üslubun sahibi ve de şahsıma yapılan güzel iltifatların edibini nerde olsa tanırım ki :) Asıl ben teşekkür ederim tazekahve ruhunu bende hep capcanlı diri tuttuğunuz için :) Sen ve senin gibi kadirşinas dostlar sayesinde benim de hayatım güzelleşiyor günden güne ve hep hep anlatasım geliyor ki :)Ama ben senden de bi kahve fotosu bekliyorum bak mutlaka , ben analamam liyakatım yok filan gibi mazeretler. Bir gece nöbeti sadece benim için bir kahve içilecek ve fotolanıp mail atılacak , yapılacak bunlar ! :))
    Başka isimsizler olsa bile ben seni tanıyorum ve de sen hep başkasın yorumlarınla dont panik ;))
    Sevgiler :)

    YanıtlaSil

Sen de yaz bişeyler...