7 Haziran 2011 Salı

Koza Kelebeği Bilmez



Bloğumun sol tarafındaki "okuyorum" kısmına yapışıp kalmış bir resim olarak zannedilebilir bu kitap kapağı; ama aslında haftalar önce bitirdiğim , kendisinden sonra bi kaç kitaba da göz attığım halde bloğumda bahsetme gereksinimi duymadığım için hala bu kitabı okuyor zannettiren resimdir :)Bunun yanındaa bu kadar uzun, uzun olduğu kadar da gereksiz giriş cümlesine sebebiyet veren bi kitap kapağı olmuştur bu resim ;)


Daha önce Robın Sharma nın meşhur olan şu kitabını okuduğumda sahip olduğum izlenimleri aktarmıştım siz sevgili sanal çıtırlarıma.Bu kitap ta benzeri hislerle doldurdu taşırdı içimi.Aslında kitabın anlattıklarından ziyade ılık ılık içime akan cümleleri sempatiklik yaptı .İçim sıkılsa ve ne zaman gerilsem açıp okuma isteği belirdi o günlerde içimde.Sanki beyaz sakallı tatlı bi dede bilgece laflarla beni teselliye uğraşıyormuş gibi kafamı okşadı durdu mülayim satılar :))Evet enterasan ama bunlardı yani hissettiklerim :)


Verdiğim arayla yine bloğumun tozlanmaya meylettiği şu günlerde irkilerekten kendime geldim ve bu güzel kişisel gelişim kitabını huzurlarınıza sunup dikkatlerinizi çekeyim dedim.


Bi anlamda sizlere klasik "heeyy burdayımm yaşıyorum paylaşımlarım sürecek merak etmeyin ! "deyişimi kitap arkasına kamufle ettim :)


Sıcaklar basmış , kanlar durulmuş ,uykular gün ortası olmadık yerlerde ziyaretimize gelir olmuş olabilir.Bu uykular seçim arabalarının yüksek desibelli itici propaganda müzikleriyle bölünüyor da olabilir.Sinirlerimiz gerilip 13 Haziran sabahına ışınlanmayı da dileyebiliriz hatta :))


Lakin hayat biz istersek tüm canlılığıyla akıp gidebilir oysa ki ;) En yakın arkimize bi mesaj yada güzel bi film izlemekle değişebilir bütün monotonluk değil mi...


Yada benim şu an yaptığım gibi elimde çayım, kulaklarımda bu güzel şarkı , sizlere yazmak ta ne güzel bi renk hayatım için :)


Dünya döner bir gün daha,aşk durdukça !


Not : Robın ! Sen gibi yazmaya başladım sanırsam :P


Sevgiler dostlar !

21 yorum:

  1. SEN ÇOK DAHA GÜZEL KİTAPLAR YAZABİLİRSİN USLUBUNLA KÜLTÜRÜNLE ANLAYIŞINLA KİBARLIĞINLA HARİKASIN KANKİM,HERŞEY GÖNLÜNCE OLSUN....SEVGİLER....

    YanıtlaSil
  2. Tatesal,

    Aman canım kankim benim:) güzel görüşün ve sen de harikasın.Sen üretiyorsun habire ben de konuşuyorum sadece işte :)Sevgiler benden kankim :))

    YanıtlaSil
  3. Tülinciğime katılıyorum harika bir kalemin var yazmalısın bencede.

    yıllar geçtikçe kitap okumaya fazla vakit ayıramıyorum çocuklar küçükken daha çok okuyordum (genelde tersi söylenir ama böyle) çocuklar hikayelerini ben romanlarımı alır herkes okuma faslına geçerdi .
    birazda internetin etkiside var gibi:))hiç birşey mazeret değil ama bilemiyorum hala yarım bir kitabım var:))
    bende günah çıkarır gibi yazdım böyle vallahi:)))

    öpüyorum canım benim

    YanıtlaSil
  4. Örgüçantam,

    Ablacık çok tatlısın :)) O yarım kitabı bitirmekle başla işe sonra da takıl bize.Trendlerden tasavvuftan okuyalım coşalım :D Bu arada ben de senin yaptığın harika el ürünlerine bayılıyorum ve yapma isteğiyle dolup taşıyorum şu günlerde,söyleyeyim :))Öpüyorum canımcım sevgiler :))

    YanıtlaSil
  5. Ben de senin gibi burada monotonluğa hayır eylemlerime devam ediyorum :) Çay her zaman olmasa bile müzik oluyor o kesin :)

    YanıtlaSil
  6. Burcu,

    güzel bi noktaya değinmişsin canım ve de tebrikler :) Şu günlerin rağbet gören tabiriyle durmak yok yola devam :))

    YanıtlaSil
  7. Aslında oralara değinme niyetim yoktu :) Seçim yüzünden gezinen araçlara fazlasıyla sinir oluyorum çünkü. Bu yola devam o yola devam olmasın :))

    YanıtlaSil
  8. :))Yok canımcım ben monotonlukla mücadelen için dedim onu.Siyasetle işimiz olmaz pek :))

    YanıtlaSil
  9. :)) Peki. Şarkıyı benim de beğendiğimi söyleyip iyi akşamlar diliyorum o halde :)

    YanıtlaSil
  10. Güzeldi seninle muhabbet canım,beklerim herzaman kahveye :))

    YanıtlaSil
  11. Sende bir yazarlık edası var, istersen başarabilirsin.Unutma her türlü desteğe hazırım.İnanıyorum ki bir gün senin kitabını okuyacağım.Bu yakın bir zamanda olacak.

    Yolun açık olsun inşallah...

    YanıtlaSil
  12. Elif,

    Bu işe ne zaman ciddi ciddi niyetlensem senin verdiğin destek, en güzel zemin olup cesaret veriyor bana.Facelik laflar değil mi :))İnş. yazdığım ilk kitap adresine postalanacak nerde olursan ol,sana
    gelecek emin olabilirsin.Herşey için sonsuz teşekkürler sana.Her zaman kalptesin :) Ve yolumuzun görüş alanından bahsetmeyecektik hatırlarsan :))
    Sevgiler canımcım ...

    YanıtlaSil
  13. kusura bakmasın ama hiçte güzel yazamıyor. boşuna şişiripte sonrada hüsrana uğramasına sebebiyet vermeyin...

    YanıtlaSil
  14. YORUMUMU NEDEN YAYINLAMADINIZ

    YanıtlaSil
  15. Adsız arkadaşım,

    yayınlamaz olurmuyum :)sadece bu sabah biraz geç kalktım hepsi bu :)Kitap konusuna gelince sizin gibi düşünen de çok fazla arkadaşım var.Yazımda da belirttiğim gibi onlar sadece benim hislerimdi.Okuduğum günlerde hayatıma mutluluk kattığını yazdım.Benim gibi hissedebilecek bi kaç arkadaşımın daha olmayacağını nasıl bilebiliriz.Evrene bi parça daha mutluluk ekleme pahasına değmez mi ? Herşey biyana ilginiz için çok teşekkür ederim,takip etmenizi dilerim,sevgiler :)

    YanıtlaSil
  16. MERAK ETME TAKİPTEYİMMMM

    YanıtlaSil
  17. seni o şekilde etkilemesi güzel. ama ben sayın sharmaya bir şans daha vermeyi düşünmüyorum :)
    öpücükler ;)

    YanıtlaSil
  18. Teşekkürler diyeyim o zaman :)

    YanıtlaSil
  19. Seyhan,

    Robın bu postumun son yorumlarını okumaz diye umuyorum şimdi.Bu kadar negatiflik Onun için bile yıkıcı olurdu beaa :D:D Ama benim sevgim yeter Ona okursa da üzülmesin :P Sevgiler canımcım :))

    YanıtlaSil
  20. Sen yıllardır FS Bilgem'sin zaten bunu da okumuşsun demek ve çok güzel ifade etmişsin canım
    öperim

    YanıtlaSil
  21. Stil Direktörü,

    Canım kankim gelmiş hoşgelmiş bloğuma :))Sen de benim biricik dostumsun her zaman.Şu yoğun yaşantının azizliği yüzünden çok yazışamıyoruz ama herşeyinle sevdiğim kankasın be şeker:))Öpüldün canımcım !

    YanıtlaSil

Sen de yaz bişeyler...