2 Haziran 2011 Perşembe

Bilmiyordum...



Regaib kelimesinin "istenen arzulanan şeyler" anlamına geldiğini bilmiyordum...


Bu geceye bu ismi meleklerin koyduğunu bilmiyordum.


Recep ayının ilk cuma gecesi kutlandığını biliyordum :)


Saadeti Ebediyede; "Regaip gecesini ihya edene kabir azabı yoktur.Dualar kabul olunur.Yalnız 7 kişinin duası kabul olunmaz :Faizci,müslümanları aşağı gören,ana babasına eziyet eden,Müslüman olan dinin emirlerine uyan kocasının sözünü dinlemeyen kadın,çalgıcı,livata ve zina eden,beş vakit namazı kılmayan (Bu günahlardan vazgeçmedikçe duası kabul olmaz)." yazdığını bilmiyordum...


Bugece en azından bir günlük kaza namazı kılmanın ,Kuran okumanın,"La ilahe illallah" "Subhanallah" v.b. ile zikir çekerek geçirmenin çok çok sevap olduğunu biliyordum.


Bilmediklerimi bildiklerim arasına katıp şimdi de en güzel şekilde bu geceyi yudumlamak istiyorum.Hep birlikte muhabbetle dostlarım :)


Sevgiler,mutlu kandiller !

11 yorum:

  1. kandilin mübarek olsun kankacım

    YanıtlaSil
  2. neval,

    kankam hepimizin inş.

    YanıtlaSil
  3. Bilmediklerimiz bildiklerimize katıldıkça yoğruluyoruz ve şekil alıyoruz.Hem kendimiz hemde tüm yaradılan için En güzel'in yolunda ona layık şekillenmek dileğimdir.
    Hayırlı kandiller canım benim,kocaman sarıldım ve öpüyorum...

    YanıtlaSil
  4. Dertlerimiz kum tanesi kadar küçük, sevinçlerimiz Nisan yagmuru kadar bol olsun. Bu mübarek geceniz sevapla dolsun. Kandiliniz mübarek olsun.

    YanıtlaSil
  5. Örgüçantam,

    Canım ablam ne güzel dua etmişsin.Yürekten emin diyorum güzel cümlelerine.Ve en güzel şekli alsın kalplerimiz inş. diyorum ben de.Ben de muhabbetle sarılıyorum ve öpüyorum ablacım.Sevgiler mutlu kandiller :)

    Esra,

    O zaman daha bi sevindim şimdi birlikte öğrendik diye,mutlu kandiller Esracım :)

    Halime,

    Aminnn canımcım kuma tanesine de Nisan yağmuruna da aminn.Hep birlikte mutlu kandiller :)

    YanıtlaSil
  6. canım taze kahvem 3 ayların hayırlara vesile olsun canım sevgilerimle

    YanıtlaSil
  7. bu ayları en güzel şekilde değerlendirmek duası ve umuduyla canım.. öperim ;)

    YanıtlaSil
  8. Selinka,

    Canım çok sağol tüm İslam alemi için amin diyeyim tatlım :))

    Seyhan,

    Evet evet bu seneden itibaren bu kutlu ayların değerini anlamak ve değerlendirmek nasip etsin Rabbimiz.Öpücükler benden kankim ;)

    YanıtlaSil
  9. tam benim duam kabul olur derken son maddeye takıldıımm :)) teşekkürler güzel yazı olmuş.

    YanıtlaSil
  10. by mutu,

    ben teşekkür ederim , inş. en kısa zamanda namaza da başlarsın diye dua ediyorum o zaman.Benimki kabul olur inş. :))

    YanıtlaSil

Sen de yaz bişeyler...