24 Ekim 2010 Pazar

Eşarp Canavarım ve yine fikrim geldiii !!

Burda,burda ,burda ve burda değişik değişik fikirlerim gelmişti bir tarihlerde...Takip edenler bilir...Son günlerdeki rehavet dolu zamanlardan sonra utanç içine düşen aklım yeniden bi fikir gelsin diye uğraştı ve beklediği geldi işte...

Eşarp aşkımın evde eşarplardan oluşan kocaman rengarenk bi canavarı var etmesi dikkatimi çekiyordu bir süredir.Bu canavarla mücadele vermek lazımdı :) Kendi haline bırakmak onu daha fazla güçlendirir, düzenim tehdit altına girebilirdi.Özellikle yeni eşarplarla onun bünyesini daha da sağlamlaştırmayı hayal eden bi Bilge varken :)
Tüm tesettürlü arkilerimin aynı tehdit altında olduğunu düşünerek mucit yönümü harekete geçirdim, e bakın fena mı ettim :))



Buldan bezinden kendi ellerimle dikmiştim bi tarihte bu yazlık gömleği...Dikişi seven zamanlarımda ne cesurmuşum diyorum,şimdilerde uğraşamazdım büyük ihtimal :) Son yıllarda kullanmadığımı farkedince fikrimin icrası için yeni kurbanımı da tespit etmiş oldum böylece :)Pimpirikli arkilerim canlarım benim, siz de gidin beğendiğiniz gibi dayanıklı bir kumaş alın canım kıyafet bozmak icap etmez illa tabiki de.Ebatlar mı ? Ne zaman ebat vermiş ki Tazekahve ? O sizin tamamen eşarp canavarınızın büyüklüğüne bakar şekerler :)


Dikiş kısımlarını açtıktan sonra uç uca ekledim.Ve dayanıklı olması için yanları iki aynı boydaki tahta parçasıyla sabitledim.Bu hareketim onu biraz daha İkea dizaynıymışcasına profesyonel bi havaya soktu sölemesi ayıp :D Tahtaları kumaşın içine gizleyip dikiyorsunuz şekerler ,çaktınız değil mi ?

Kolaj içindeki yazılarım çok küçük olmuş okunmuyor,farkındayım...Meali ben vereyim size : İlk resimde eşarpların asılacağı ipler yazıyor.İkinci kısımda üstte ,duvara asılan kısım yazıyor.Ben evdeki eski bi askıyı kullandım.Askıcık ta sevindi bence bu duruma .Altta ise,bone koymak için eklenen cep yazıyor.En alta ekledim bu cebi boneler de dolaşıp durmayacak artık ortalıkta :)

Duvara yada gardrobunuzun kapısına asabilirsiniz kankalar.Anlamış olduğunuz gibi eşarplarınızı iplere asıyorsunuz.Ben canavarımı ifşa etmek istemediğim için son halini boş sergiledim size.Canavar da olsa onun da bi gururu var canım sonuçta :)

Hmm...dudaklarımda kahve lezzeti, karşımda kendi elcazlarımla yaptığım eşarp askım ... hayat güzel bence ya sizce ?

Bilge severek kullanacak :)

Sevgiler ...

18 yorum:

  1. ihtiyar balıkçı24 Ekim 2010 23:08

    Yine tek kelimeyle harikasın arkadaşım...her evde senden bir tane olmalı bence :) Ne giyersen yakışır sana özel çaba göstermene gerek yok.

    YanıtlaSil
  2. oldumu ya ? hanieşarplar ?
    bak eşarp mimi icat eder göndeririz ha !

    YanıtlaSil
  3. taze kahve bu nasıl fikir böle ben eşarba degil kumaşa bakıyorum da ne yapabilirim diye düşünemiyorum bile.bilge güle güle kullansın

    YanıtlaSil
  4. İhtiyarcım,

    her Bilge ye de senin gibi bi arki lazım canım ya,sevgiler canımcım... :))

    Neval,

    Dedim ya canavarı kızmasın diye sergilemedim canım :) Yaparsınız siz mim canavarlarııı siziii :))

    Dikiş dersi,

    Canımcım kumaşlar için daha büyük bişey düşünülmeli tabi,beğendin ama sanırsam dimi arkicim,teşekürler :))

    YanıtlaSil
  5. Eee güzelmişş gerçektenn elien fikrine sağlık :)))

    YanıtlaSil
  6. Tesettür Aşkı,

    herşey sizler için be balım,sağolasın :))

    YanıtlaSil
  7. ben bir şey anlamadım ya :)

    YanıtlaSil
  8. Bloğumda senin için bir ödüll var tazee kahvemmm

    http://tesetturasktir.blogspot.com/2010/10/ilk-blog-odulum-one-lovely-blog-award.html

    YanıtlaSil
  9. akıllı bıdık :) uzaklarda olsam da sen arada bana gelişmeleri rapor et unuttum sanma aklım sende mucx

    YanıtlaSil
  10. Seyhanım,

    Neresini anlamadın balım de bakam bi daha anlatam :))

    Tesettür aşktır,

    Ahaa pek severim,koptum geldim !

    Stil direktörüm,

    Tamam balım bu akşam ilk raporu vercem sana :)

    YanıtlaSil
  11. Canım fikrine sağlık.Bilgede güle güle kullansın tatlım.Hayat bence idare eder buna çok ŞÜKÜR.

    YanıtlaSil
  12. Karabidikim,

    Sağol canımcım beğenmene sevindim,hayat daha da güzel olsun bizler için inş. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  13. Hayat güzel olmaz mı , çok güzel hem de subhanallah! :)
    Hele ki yürekten yazan,samimi olan dostlarla -tevafuken- bir araya gelmek,bu güzelliği sıcacık bir kahve ile süslemek (en azından öyle tahayyül etmek)nasıl da ısıtıyor yürekleri..
    Ellerine,gönlüne sağlık arkadaşım,çok cici olmuş!
    Hayırlı günlerde kullanılsın inşaAllah.
    Libya Tripoli'de sanırım ağabeyin,biz 2 sene ordaydık şimdi geçici olarak başka bir şehirdeyiz.Büyük proje dediğinde aklıma ilk Bab-Trablus geldi..
    Hayırlısı inşallah,memnun oldum:)
    Buralara yolunuz düşerse,misafirimiz olun.
    Kalbi selamlarımla

    YanıtlaSil
  14. Cafe Pepela,

    Ben de senin bloğunu bulmuş olmaktan ve bu güzel tevafuktan çok memnunum.Çok teşekkür ederim güzel sözlerin için.Abim bi toplu konut projesinde çalıştığını söylemişti Tripoli de.Kader kısmet belli mi olur belki birgün düşer bizim yolumuzda :) Kalbi sevgilere en içten cevaplar bizden :) Sevgiler Libya ya :)

    YanıtlaSil
  15. onu bu hale nasıl soktun onu anlamadım :))
    becerikli şey ;)

    doğum günü yorumun için soal canomm :D

    YanıtlaSil
  16. Seyhanım,

    Tazekahve işte canı istedimi yapar çatar kuşum :) Ama gerçekten iyi ki doğduğunuu düşünüyorum ben balım ya :))

    YanıtlaSil
  17. çok şık olmuş iyi günlerde kullanın
    sevgiler

    YanıtlaSil
  18. Sevil,

    beğenmene sevindim canım,sevgiler benden :)

    YanıtlaSil

Sen de yaz bişeyler...