30 Temmuz 2010 Cuma

Sanatçı olmak...


Lütfen dinleyin ...


Sen hiç görmedin
Su vermeye benzedik
Plastik çiçeklere
Hiç görmedin
Sen hiç görmedin
Dans ettik durmadan
Kırık camlar üstünde
Sen öyle sana benzeyen her şey gibi
Erirken avuçlarımda ben
Unutuyorum
Hoşçakal
Olacaklar sensiz olsun
Daha durmam boşluklarında ben
Unutuyorum
Sen hiç görmedin
Baştan böyle yazılmış
Yok kimsesi kimsenin
Hiç kimsenin
Sen hiç görmedin
Sonu baştan yazılmış
Bitti bitti bitti kelimelerim...


Sanatçı olmak bunları yazabilmek sanırım...Seni seviyoruz Emre !

4 yorum:

  1. sen seviyosan vardır bi hayır abla

    YanıtlaSil
  2. Mimlendin canım bekliyorum....

    YanıtlaSil
  3. Neval,

    Ablacık teslimiyete teşekkür :))


    Tatesal,

    yaşasınn yeni mimm ! :))

    Ramazan,

    beğendim demek mi bu gülümseme :))

    YanıtlaSil

Sen de yaz bişeyler...