11 Temmuz 2010 Pazar

Ben geldimmm !!


Nerde kalmıştık çalıp söylemeye sevgili dostlar ?
Ben unuttum milattan önceydi galiba Taze Kahve için yorulması klavyemin :)Bi parça tutulmuşuz klavyemde ben de , ama toparlarız be şekerler ...
Hmm...Sınav mı ? Fena değildi dostlarım.Her sınav sonrası olduğu gibi yapmam gerekenleri yaptığım için mutluyum ve sınav sorularını kontrol etmiyorum :) Sadece sonucu beklerken,günlerimin geri kalanını dolduracağım yeni dolgu malzemeleri arıyorum şimdi ...Taze Kahve ...Bunların en başında olanı.
Evet, bu sabah itibariyle emek dolu aylar, atlatmış olduğum bi sınav belki de yaşamımda bi köşe taşı arkamda ; yeniden yönlendirilmesi gereken bi hayat,yeni alışkanlıklar ve belki yeni dönemeçler yarınlarımda beni bekler vaziyetteyim...Sessiz bi sabah ...
Sonuçta burdayım şekerler ve sizlerleyim yine ...Bol vaktim ve ben yola çıkıyoruz şimdi bloglarınıza .Bakalım neler olmuş yokluğumda :)
Öpüldünüz hepiniz....

21 yorum:

  1. hadi bakalım hayırlısı olsun şekerim...

    YanıtlaSil
  2. hoşgeldin bea..
    off sınav sınav girmeden gerildim :)

    YanıtlaSil
  3. Çelebi,

    Sağol tatlım inş. diyeyim cnm :)

    Seyhan,

    hoşbulduk kuşumm ! Geldim demi yanıbaşınızdayım yine beaa :D

    YanıtlaSil
  4. Hoşgeldiiinnnn yaparesın artık kahveleri içeriz hepbirlikte:))))
    sevgiler canım

    YanıtlaSil
  5. Canımcım tabikii kahveler benden,her daim içmeye beklerim,öpüldün :))

    YanıtlaSil
  6. Şükür kavuşturana.Rabbim hakkında hayırlısını versin.Umarım her şey dilediğin gibi olur.Şehr-i Bursa'dan sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. Taze Kahve, hoşgeldin. Geçmiş olsun :) Hakkında hayırlısı olur inşâAllah..

    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  8. Makcig,

    Sağol canımcım hepimiz için amin olsun güzel duana.Sevgiler bizden,öptüm hayatım...


    Dekenar,

    Evet geçti şükür canım.Hayırlar hepimizi karşılasın inş.Sevgiler benden canım...

    YanıtlaSil
  9. Yıldız ,

    sağol tatlım,hoşbulduk :)

    YanıtlaSil
  10. Hoşgeldinnn. ben de çıktım aynı sınavdan. Yeni yeni insan içine çıkıyorum :) Bekliyorum yeni yazılarını... sevgiler...

    YanıtlaSil
  11. Huysuzcum,

    Hoşbulduk hayatım,evet hatırladım sen de girecektin,inş. en iyi sonuçları alırız kuşum.Yeni yazılarla burda olucam,gelip bakim sen ne yapmışsın.Öpüldün tatlım...

    YanıtlaSil
  12. Hoş geldin komşu , özlemişiz valla :)

    YanıtlaSil
  13. sen seni özleyenin özleminden habersiz özlemle özlenmektesin sen varya sen,özlemlerin içinde en çok özlenensin!! ...hoşgeldin Taze kahveci Herşey gönlünce olsun kankam :)

    YanıtlaSil
  14. Eser,

    Komşum hoşbulduk,sorma ben de özledim valla :))

    YanıtlaSil
  15. Best,

    Şimdi sabah saatlerinde kaynamış ılık suyumu içerken ne iyi geldi bu mesaj.Özleyen özleniyordur aynı şekilde kankam :))

    YanıtlaSil
  16. hoşgeldin. inşallah umduğundan daha iyi sonuç alırsın :)

    YanıtlaSil
  17. inşallah sınavın sonucu tatmin edici olur senin için hakkında hayırlısı

    YanıtlaSil
  18. e.t.

    İnş.canım,ben de umuyorum bakalım :))

    Utkunun annesi,

    Çok teşekkür ederimcanım,uğradığın için sağol :))

    YanıtlaSil
  19. hoşgeldin canım..

    sanıyorum senin yokluğundada ben geldim..

    bu kadar uzun gitme birdaha

    YanıtlaSil
  20. Aylin,

    Sanırım uzun müddet buralardayım.Sende hoş geldin canımcım ,öpüldün :)

    YanıtlaSil

Sen de yaz bişeyler...