16 Temmuz 2010 Cuma

Beyaz giyme söz olur :))

Hani gelmişti yaz da, ben kitap defter arasına gömülmüş burnumu çıkaramamıştım dışarı.Hani akıp giden bahar günlerini bile geometri soruları arasında idrak edebilmiştim sadece.Giyim kuşam ciciler falan ...off kadınsal mevzular bana ne! deyip geçiyordum hani yaz geldiğinde :))

Şimdilerde gözümü açınca dışarıdaki dünyaya,yakıcı güneş amcamın ateşten elleri kolları da dolanınca vücuduma beyaz giymek farz olmuş diye düşündüm.Geçenlerde satıcının aşırı ısrarıyla aldığım beyaz elbisemi giymeye başlayayım dedim.Ama gelinlik havasından çıkarmak için de cicili bicili bir gerdanlık yapmak geldi içimden.

İşyerime gelen gidenin şaşkın bakışları arasında başlayıp bitti bu gerdanlık.Muhtemelen aynı şaşkın bakışlar, takınca da takip edecek onu :))

Beyaz giyme söz oluuurr...
Siyah giyme toz olur ...
Gel beraber kaçalım ,
Muradımız tez olur...

Böyle bi türkü var bilirsiniz,o aklıma geldi şimdi :)) Eskiler de az değilmiş ama değil mi :))

Yapım aşamaları altta görüntülenmiş durumda efendim ...

Kalıp çıkarmam ben , malum...Göz kararı en iyi karardır her zaman bana göre.Kestim ve diktim ...
Bu plastik çiçekleri hatırlayanınız var mı,bi zamanlar minik kızlar bunlardan oluşan kolyeleri çok takardı.Evet onlardan biri de bendim.Dağılınca atmamışım,saklamışım her zamanki gibi :))

Kum boncuktan helezon şeklinde bi figür koydum ortasına ...
İkinci fotodaki plastik çiçeklere zoom ...


Önceki işlerden kalma bi kaç yün çiçek motif ekledim.Çiçeğin, yünü plastiği her türlü formu eklendi yani :))


Ve son olarak ta kenarına uydurmasyon beyaz dantel motifler ekledim ...
Aysel Gürel çok beğenirdi bunu değil mi :D Ahahaa :D
Beyaz giyin beyaz kalın, öpüldünüz şekerler ballar !!

9 yorum:

  1. rahmet istedi herhalde aysel gürel nerden geldi aklıan kıss :):)
    beyaz elbisene bu kolyeyi takınca bebişim inan daha az geline benzersin :) çılgın seni :)
    teman hoş olmuş ama lütfen fosforlu yeşille yazma :))))))))
    ellerine sağlık ;)

    YanıtlaSil
  2. BENİM BECERİKLİ ADAŞIMMMM...

    super şahane olmuş... ellerine saglık..

    YanıtlaSil
  3. ellerine sağlık yüreğinin neşesini aktarmışsın süper olmuş.

    YanıtlaSil
  4. Seyhan,

    Aysel Gürel,hem sempati hem antipati duymayı başarabildiğim yegane sanatçı nasıl oluyosa :))Tema içime sinmedi kuşum bu arada,değişecek yine :)Fosforlu yeşil olayını da hemen iptal ettim farkındaysan :) Öptüm şeker !

    YanıtlaSil
  5. Adaşımmmm !

    Teşekkür bebek :))

    Örgüçantam,

    Beğenmene sevindim canımcım,neşe hep işlerimize aksetsin :))


    Yıldız,

    Şugar sensin be annemm :D

    YanıtlaSil
  6. Başlığa bak haha alem kadın geçmiş olsun sınav vs demişsin gözün aydın bebeğim, ruhuna iyi bak demişsin ya bayıldım

    YanıtlaSil
  7. Stilistim,

    Ruh herşeyden önemli canımcım da ondan dedim :))

    YanıtlaSil

Sen de yaz bişeyler...