27 Aralık 2009 Pazar

Taşfırında balık...



Benim de kremşantili,milföylü,fırın poşetli ve daha bir sürü acayip detaylı yemek paylaşımlarım olacak mı bigün bu blogta ? İstiyorummm hatta takıntı yapabilirimm bilee !!
Şuncacık basit "taşfırında balık" olayında bile bi fonksiyonum olmadı sölemesi ayıp.Kayınvalidecik yaptı da yemeden bi foto alayım dedim.Bi hatun olarak bloğumda mutfağa dair bi atraksiyon olur en azından hesaabı :))Çok daha önemlisi yedikten sonra "üstüme iyilik sağlık" dedirten cinsten fikir beyan edip : "Ben yağda kızartılmış daha çok seviyorum " diyebildim ya pess banaa :D
Bugün de isteğim üzerine kızartılmışı var akşam menümüzde ...
Kayınvalidecik tatlı hatuncuk sağol varol şekerr :))
Burda ve burda da yemeye içmeye dair bi kaç şey çizittirmiştim hatırlarsanız !
Öpüldünüz,sevildiniz,iyi bakınızzz kahveseverlerrr !!

7 yorum:

  1. harika gözüküyorlar yaaaaaaaaaa acıktımm amaaaa:)))

    YanıtlaSil
  2. senin kayınvalideden her eve lazım be şeker parçasıı:))))

    YanıtlaSil
  3. Diloşum hakkaten kadın yemek yaparken zevk alıyo,tamm bana göre kayınvalidee :))

    YanıtlaSil
  4. Görüntü süper..Kayınvalide alınır.Ellerinize sağlık:)Sevgiler..

    YanıtlaSil
  5. çok ayıp ya bu balığa rağmen ben kızartılmış tercih ederim diyen gelinime kızartmak şöyle dursun sen yapta yiyelim derdim kıymetini bil o eli öpülesi kayınvalidenin ;)
    ohh olsa da yesek!

    YanıtlaSil
  6. Paşakızı,sağolasın ama ben sana balık ısmarlayayım kayınvalideyi gönderip bindiğimiz dalı kesmeyelim :)) Tabir caiz olsa barii :DD öpüldün canımm ...

    YanıtlaSil
  7. Seyhanım ben de öle derdim laf aramızda daa benim ki sadece :"Bi dahakine öyle yapalım kızım "oldu .Öpüyorum Onu ben sen merak etme tatlımm,seni de öptümmm çok bak şimdi :))

    YanıtlaSil

Sen de yaz bişeyler...