4 Ocak 2009 Pazar

Tek tığla saç bandı...



Bu saç bandını 2 günde falan ördüm sanırım.Ortasındaki kırmızı çiçeklerin içinde kırmızı boncuklar,en ortada da turkuaz boncuk dikili.Bloğumda çok yer kaplamaması için resimleri küçülterek ekliyorum.Resmin zor anlaşılmasına neden olabiliyor bu durum.Ayrıca bu saç bandı için de bir manken ayarlayıp saça takılı çeksem daha iyi olacakmış aslında ama neyse...Çiçeklerin kenarlarındaki kurtçuklar sık direk çekilerek yapıldı bu arada.

İşte böyle canlar...

3 yorum:

  1. merhaba kahve,
    saç bandına bayıldım. gunlerdir internette saç bandı modeli arıyordum ve bu işlerde çok amatörüm.! acaba hangi teknikle ördün o nefis kafesleri?

    YanıtlaSil
  2. merhaba kahve,
    modeline ve renklere tek kelimeyle bayıldım! tekniğini detaylı yazabilir misin? Amatörüm ama denemem lazım , bakalım olacak mı!

    YanıtlaSil
  3. canımcım burdaki cevabım muhtemelen yetersiz olur ama bloğunu ziyaret edip anlatabilirim belki.sevgiler...

    YanıtlaSil

Sen de yaz bişeyler...