20 Nisan 2014 Pazar

Kanatlarım var ruhumda

Nil Karaibrahimgil diyorum,acaba şarkılarını hep şöyle yazıyor olabilir mi :

-Hmmm Bilge... Şu aralar ruh hali budur... dur O'nun  için şu sözleri bi  beste yapayım ben ...

Artık ciddi ciddi bunu düşünmeye başladım.

Özellikle şu günlerde ısrarla kapıyı çalanlardan sonra...
Ve hemen ardından da duyuverdiğim  şu şarkıdan sonra...


Sen beni boşuna hiç
Kalbinin oralara koyma
Kollarını bana sarma
Kalamam oralarda
Sen de gül eğlen
Öyle acıklı konuşma
Hayat ne ki sonuçta
Anlık bir buluşma
Geçmişe gitmem
Küsüm gözyaşlarıyla
Daha güçlüyüm ben
Hatalarımla
Beni kendi yoluna çağırma
Benim yolum başka
Gittiğim yer başka
Yokuşlarım başka
Karanlıkta yanabilirim
Boşlukta durabilirim
Düşmem ben!
Kanatlarım var ruhumda
Geldiğim gibi gidebilirim
Aşktan vazgeçebilirim
Zincir yok ki benim boynumda
Sisteminizde Flash Player yüklü değil.
 Düşmem ben, kanatlarım var ruhumda....

Mutlu haftalar olsun dostlar...

2 yorum:

Sen de yaz bişeyler...