9 Ekim 2013 Çarşamba

İpek'in kahvesi :)


Çığğ gibi büyüyen kahve şeysi çılgınlığı okyanusları aştı sayın okuyucular ! O kadar çeşitli  dünya ülkesinden fotoğraflar yağıyor ki tahminn bile edemezsiniz ! 
Okyanuslar ötesindeki Norveç'ten , iç siyaseti berbat olmasına karşın piramitler ülkesi Mısır'dan , özgürlükler coğrafyası diye anılan Amerika'dan ve Fas'tan , Bahreyn'den , İtalya 'dan !! Vuuu yok mu arttırann !!

Şaka yine şaka ... Uyuyo bu millet ...

Ama Çanakkale'deki bi hatun uyanık çıkıp tüm bu ülkelere fark attı bakınız ;))

O'nun adı İpek .. O bir mühendis , ama Nasa'da değil sanırım.Bir önceki postta kahvesini tanıttığımız Kelebekçiğin arkadaşı olur , ve artık bizim de dostumuzdur kendisi... :) Viyana 'ya gönderdiği mektuba kahve de ilave edecek kadar çılgın olduğunu biliyor muydunuz ? Bilin onu ... Bi de bana çılgın dersiniz demi siz ?
İnsanlar kahvenin kitabını yazacak hale gelmiş ve bu dünyanın çivisi çıkmış ben deyivereyim size ...

Neden derseniz , bakın İpek'i dinleyelim , anlarsınız şimdi ;))


Merhaba :) 
Ben Çanakkale'den İpek ..
Efendim ben çevresinde kahve delisi olarak tanınan; en büyük zevklerinden biri kahve içmek ve arkadaşlarına; ailesine kahve pişirmek olan;kahve sevmeyen kişilere bile İpek bir kahve yap da içelim dedirten; bulunduğu şehirdeki kahveleri beğenmeyip memleketinden özel kahve getiren biriyim. ( Doğma büyüme Bursa'lıyım;fakat önce lisans ,sonra da yüksek lisans eğitimi için derken yaklaşık 6 yıldır ;Çanakkale'de ikamet etmekteyim.Bursalı takipçileriniz varsa Bursa Cumhuriyet Caddesi'ndeki Şenöz Kuruyemiş'in kahvesinin kalitesini  bilirler ve illa Şenöz Kahvesi olsun tutturmalarımı iyi anlarlar  ) 
Size gönderdiğim fotoğraflara gelirsek eğer :
1 nolu fotoğraf en son geçen hafta bir öğleden sonra iş yerimde çekildi. 
2 nolu fotoğraf 2012 deki doğum günümden; sevgili dostum Kevserle doğum günümü kutlarken çekmiştik. 
3 nolu fotoğraf da 2012 yılından,yine bir iş yeri ;yine bir öğleden sonrası keyfi ..arkadaşımın bürosunda çekmiştik..
4 nolu fotoğraf ise çok soğuk ve yağmurlu bir kış akşamı;yine Kevserle gittiğimiz Çanakkale'deki otantik bir kahve dükkanından ..
Taze elden taze pişmiş kahve ikram edenleriniz bol olsun :) 
Sağlıcakla kalın ... İpek/05.Ekim.2013/Çanakkale 

Sevgili İpek , kesinlikle inandık iman ettik ki sen bi kahve seversin ve de bizdensin . Kulübümüz olsa yöneticiliğini  şahsına veriverirdik tövbeler olsun o kadar yaniii :))

Çok teşekkürler ediyoruz sana ve bak  çook sevdiğim bir Sezen şarkısıyla uğurluyoruz seni , herkes kıymetini bilmez bu şarkının ah ahh... 
Sene 1945.



"Sene bin dokuz yüz kırk beş,onlar da hep insandılar...
Ve sevgiye inandılar ve saygıya inandılar.
Senin gibi , benim gibi..."

Tüm inadımız ve sağduyumuzla güzele inanalım dostlar, güzele inanmak güzelle meşgul olmaktır  aynı zamanda ve güzellikleri getirir beraberinde.


Sevgiler tüm aleme... 


2 yorum:

  1. Biz en iyisi bir kahve sevenler derneği falan kuralım ne dersin Bilge..Fakat ipek açık ara bize fark attı sanırım.Sevgiler selamlar...

    YanıtlaSil
  2. Beni de kahve dostlarının arasına kattığın için çok teşekkür ederim.Konu kahve olunca sanırım ben tam bir çılgına dönüşüyorum :)) Şarkı için de ayrıca teşekkür ederim. Sezen Aksu'yu çok severim.. (bak bir ortak nokta daha :)) )

    YanıtlaSil

Sen de yaz bişeyler...