9 Temmuz 2012 Pazartesi

Bir kaç şey...




Bir iki bişey söyleyip gideceğim...

  • Neden çok az meyve tükettiğim ile ilgili soruların cevaplarını bulmak için bir takım yaptığım bilimsel araştırmalar sonucunda meyve soyarken ıslanan ellerimin beni gerdiğini ve bilinçaltımın bu gerilimi önleme amacıyla meyveyi kökten reddettiği bilgisine ulaştım. Bu nedenle alttaki meyve tabağı gibi ( az önce hazırladım canlarım afiyetle tüketiyorum şu an)tabaklar hazırlayıp ellerimi yıkayarak temiz bir şekilde meyve tüketmeyi alışkanlık haline getirmeyi planlıyorum bundan böyle.


  • Bankalara her hangi bir iş nedeniyle girdiğimde insanları tek tek süzerek hep düşünüyorum ; acaba buraya gerçekten bir finansal iş nedeniyle mi geldi yoksa dışardaki yakıcı yaz güneşinden alevlenen vücudunu bankanın şefkatli kliması altına atmak mı istedi ? Elimde değil, aklıma geliyor :)

  • "Ünlü oyuncu Morgan Freeman ' ın yaşlandıkça belirginleşen yanağındaki benleri pütürlü et benleri mi yoksa derisinin içine gömülü birer siyah noktacıktan mı ibaret ?"sorusunu beynimden çıkarıp atacağım zamanı merak ediyorum bir de.Her filminde içimi kemiren yegane sorudur hani.Biri artık bu konuyu aydınlatsın lütfen !:)



  • Kendisine göre kadınlığın önemli koşullarından farzettiği reçel yapımı olayına haddinden fazla değer biçen rahmetli annem cennet bahçesinde gezip dolanırken geçen gün yaptığım çilek reçelini görme fırsatı bulabilmiş midir peki ? O'na sevgiler fatihalar benden...
  • Efendim KPSS dir YGS dir vesairedir...bunun gibi hayati sınavlarda süre bitimine son 2 dakika kala eksikleri gözden geçirmek yerine oturup diğer sıralarda deli gibi soru çözen önündeki kağıda lehimlenmiş bakışlarıyla evrenden kopmuş insanları incelemeyi alışkanlık haline getirme konusunda yalnız mıyım acaba ?
  • İnsanların ruh yaşlarının biyolojik yaşlarıyla olan uçurumsal farkı ne zaman İsviçreli bilim adamları tarafından ele alınıp incelenmeye başlayacak ? Ve bu farkındalık, o kadar meşrulaşacak ki kimliklerin sol üst köşesinde ufak bir hane bu ruh yaşının yazılması için açılacak. Her sene bilimsel labratuvarlarda yapılan psikolojik testler sonucu yeni ruh yaşı tespit edilip kimliklerin ruh yaşı hanesine yazılacak. Bunlar ne zaman yapılacak ? Hanımefendi yaptığımız testler sonucu, son 5 yıldır 17 yaşına çakılıp kaldınız bizden söylemesi :P
  • Ve zırvalayıp duruyorum Allamm...Acaba bu bloğu kapatmalı mıyım ? Böylece deli saçması paylaşımlarımın ulaştığı çember global ölçülerden daha bir cüzi alana daralırdı, aile , eş dost filan gibi...
Söyleyeceklerim bu kadar dostlar , seviyorum hepinizi en nihayetinde.
Evet tanımıyorum , evet içinizde; sapıklar , dost canlıları, üstün kabiliyete sahip sanatçılar, haylaz ergenler vesair kimseler olabilir hiç farketmez, seviyorum he-pi-ni-zi ... Aynı yaratıcı yaratmış ne de olsa :)
Ve Zeki söylesin de ne söylerse söylesin diyen bir cancağızıma gönderiyorum bu şarkıyı :)
Mutlu haftalar :)

12 yorum:

  1. bende seni seviyorum canımm kardeşimm..
    sakınn haa..
    aklının en uç noktasından bir salise bile olsa bloğu kapatmak gibi bir düşünce geçmesiiinnn...
    sakınn haa...
    bende itina ile hazırlanmış böyle lezi bir meyve tabaına asla hayır dememmm..,,diyememmm..:)
    ellerine sağlık gülümm..
    sarıldımm sanaa sıkıcaa..
    baki muhabbetle...:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. diyorsunn :))) çok hemhal olamasam da yine de seviyorum ara sıra gelip buraya bişeyler yazmayı. sanırım kahve kokusu baya bi devam edecek burdan yayılmaya daha ;)) sıcaklığın ve baki muhabbetin için sevgiler şükranlar canım dostum :))

      Sil
  2. oyyy içine enerji yumağı kaçmış hiçççç çıkmasın inş :))
    freemanın lekeler siyahi olduğundan kesin öyle görünüyordur beyaz insanlar da da kahverengi oluyor genelde,hadiiii kendi kafasında çevirdiği yetmedi kahvecik bize de geçirdi düşünceyi:))
    dünya gülsün ama herkes de beraber gülsünnnn:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O dediğin bazen kaçıyo evet ablacım :)) içimde dönüp yuvarlanıyor bi süre sonra sakinleşiyor ama kısa bi süre :)))freeman şeysi ise muamma ama sinir bozucu değil mi aklına takılması :)))ve hepimiz sağlıkla ve huzurla gülelim evet ;))

      Sil
  3. Esselamu aleykum, ben geldiiiim :))
    Özlemişim hayata başka boyuttan bakan yazı ve yorumlarını :)
    Sınavım bitti ve artık buralardayım.

    *Meyvelerle benimde aram pek iyi değil, ama benimkinin hijyenle falan hiç alakası yok :) Sevmiyorum. Allah muhtaç etmesin :)

    *Evet sınavda başkalarına bakan ve sınav görevlisinin göz hapsine girenlerden biriyim bende itiraf ediyorum :)

    * Bu blog asla kapanmamalı :) Nasıl faydalanırız yoksa o engin fikirlerinden canımın içi :*

    Öperim yüreğinden, kocaman... Fi-emanillah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aleyküm selaamm ben de çok özledimm senii !! :))) Ne güzel bitti şu kpss şeysi ve yeniden aramızdasın yuppi ! :D
      morgan freeman benlerini de merak etsen bir sürü ortak noktamız olacakmış bi o eksik kalmış sanırım ama olsun çok severiz birbirimizi biz seninlee :))) Sen de emanetsin Allahıma ve ben de öpüyorum sevgiyle canım dostum :)

      Sil
  4. Morgan Freeman'ın siyah noktaları mı :))

    Hakkaten çok merak uyandırıcı bir konu. Herhangi bir bilgiye ulaşırsan lütfen paylaş..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabi kii ne demekk ... Tahminlerle dolu ızdırap yüklü dakikalar...Nasıl gönlüm razı olur sizler için ;))

      Sil
  5. canım benim bu bloğu sakın kapatma ben okurken keyif alıyorum, yazdıklarındaki sıcaklık herkeste olan bir şey değil.

    ayrıcaaa fark ettim ki ben de aynı gerilimi yaşıyorum, hatta çiğ ete de dokunamam ben, ancak zorunlu kalırsam.

    ama taneli meyveler yemek, muz gibi meyveleri yemek işimi kolaylaştırıyor, sen de öyle yapabilirsin ayrıca:) afiyet şeker olsun:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. emili çok teşekkürler canımcım :) O sıcaklık geçiyorsa eğer ruhlarımız benzeşiyor demektir bi kere ;))

      çiğ et benim için de çok itici ayrıca , kolayca dokunabildiğim söylenemez :)meyve konusunda gelişmeler var esasen o günden beri , sana da afiyet olsun şekercim öpüldün :))

      Sil
  6. merak ettiğin şeyleri sana açıklayabilmeyi isterdim.
    morgan freeman'ın yüzündekiler leke bence. bence ama..
    o konuya ilişkin getirilecek açıklamayı bekleme bence..
    kapanış çok güzel!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ah senle şöyle karşılıklı oturup muhabbet etme şansımız olsaydı da merak ettiklerimi açıklasaydın,sonra gezdiğin yerlerde başından geçen hatıraları anlatsaydın , okuduğumuz kitaplardan dem vursaydık ve de annenin almanya çikolatalarını hüpletseydik bi yandan :P :)) senle ilgili ne çok emelim varmış ölee :)))kapanış yüzde yüz gerçek ;))

      Sil

Sen de yaz bişeyler...