11 Nisan 2012 Çarşamba

Fotolarla...

Merhaba dostlar :)

Ben bloğa resimlerle fotoroman havası katmaya çok alıştım galiba :) Yine o ayarda bir post bekler sizi zira. Ne zaman ciddi bir şeyler döktürücem şöyle edebi tarafından ? Ya da yapmalı mıyım bunu illa ? Açıkçası şu aralar , aslında uzun bir aradır, blog olayına günlük niyetiyle bakıyorum. Kimseye mesaj verme kaygım yok , yayımcılıkta kaliteye gel :P:)) Ama öyle :)
Şu Ege nin bir ücrasında varlığını sürdüren kahveye dair notlar var bu blogta. Belki ilerde yazar karalarım bir şeyler. Hem sizi de kendim kadar akla fikre tok buluyorum sıkmak istemiyorum belki de , sebep bu da olabilir.
Bu arada hemen belirteyim yoğun koşuşturma nedeniyle çok sıklıkla siz blogcanların bloglarını ziyaret edemiyorum. Bu yüzden bazı postlarınızı kaçırdığım oluyor. Mesela 4-5 gündür anca bloğa bakabiliyorum ve de birazdan sizlerdeki atraksiyonlara bakıcam,yorum yapıcam keyifle.
Demem o ki ; vefasız saymayınız kahveciği vee kısa kısa fotolarla anlatıma devam şimdilik ;)

Hadi bu kez dinlenesi şeyi en başta açın da çalsın bir diğer yanda :) Şimdi devam edelim :)
Şu sarı bebedir bu aralar ruh halim; Herkesin elindeki görünmez kocaman merceğin altında mı , ilgi alaka merkezinde mi, bir acayip yerdeyim ki çok yaman :)) Ne şaşırıyorum ki , hep aynı Bilge profili...Ama sanki sıkıldım , insanlardan değil , başka bir şeyden ... Sanki gideceğim...Neyse , geçiyoruz bu fotoyu :)

Bu her hafta derneğe giderken yolumun üzerinde uyur vaziyette bulduğum köpekcik.Ne kadar çirkin değil mi ? Size çirkin gelebilir ama seviyorum onu ben. Biraz daha aktif olması konusunda uzlaşamıyoruz gerçi ama selamlaşmadan asla asla geçmem. Beni gördüğünde kanlı ve ufak gözlerini açıp şöyle bir bakar her seferinde. Sonra yavaşça başını yere bırakır uyumaya devam eder.Bir gece öncesi kör kütük içmiş de sızmış kalmış sanırsınız mübarek.O biçim bir kendinden geçmişlik :)Aramızda şöyle bir diyalog geçti bir keresinde :
Ben : Ne yapıyosun canım ya ?
Köpekcik: Bilge bilmiyosun sanki ne yaptığımı. Her gün burda kös kös yatıyorum görmüyor musun ? Az önce tüsiad toplantısından çıktım da şimdi geldim burda demleniyorum diyecek değilim ya. peh.
Ben : Bak ben söylemedim kendin söylüyorsun , işe yaramaz bir hayvan oldun çıktın. Bu miskinlik nereye kadar ? Bir rolün olsun şu hayatta be canım ?
Köpekcik: Bilge...(gözleri dolar) dua et de öyle olsun.Hadi ben bir garip kuçuyum da senin benden beter hemcinslerin var ya onlara çemkirmek lazım asıl demi ama ?
Ben: O da doğru evet ,neyse gidiyorum ben canımcım iyi bak bünyeye ;)
Köpekcik : Baş baş canımın içi, yağmur gelecek diyolar sen ince giyinmişsin bea , neyse hadi...

Ya işte onunla durumlarımız böyle :)

Ve bu da vakfımızda yapılıp pişirilen bir makarna hamuru. Tamamen yardımlaşma esaslı yapılan bu işte , belki de ilahi rızanın tezahürüdür ki hamurlardan bir kaçında bu şekilde lafzatullah imzasına rastlanmış. Bunun gibi şeylere sıkça rastlanıyor açıkçası.Sizinle paylaşmak istedim.
Sen varsın orda dedirten satır aralarından biri sadece...

Görüşmek üzere dostlar ;)

Not: Girişte iyi ki mesaj kaygım yok dedim :) Hemen arkasından köpekcik diyaloğunda çok pis mesaj patlattım.Yaa klavyemden kazara çıktı :P:))

4 yorum:

  1. çok keyifli olmuş yazın bayıldım.
    3 fotoğrafta birbirinden anlamlı.
    sarı kafa çok tatlııııı:))
    Kıyamam patilidost baya bi yayılama modunda gerçekten.amanınnnn sıcaklarda napacak buuu:)

    YanıtlaSil
  2. Hakkaten mesaj süper oldu.

    YanıtlaSil
  3. hiii...
    kıyamammm kii..
    vefasız mıı??
    hiçç olur mu bilgecimm...
    sana yakıştırılacak enn sonn vasıf bu..
    bunca güzel meziyetin,harika bir yüreğin sahibine bu asla ve asla yakışmazz kii.
    sen ki gönlünün güzelliğini her daim hissettiriyorsun bizlere..
    senn, cann,sınn bee...!!!
    seviyorumm seni canım kardeşim.
    köpekçikle diyaloğunuza bayıldım:))
    heehe..
    senn çok şekersiinn kiii yaaa:))
    öpüyorumm tatlımm..
    muhabbetle...

    YanıtlaSil
  4. Örgüçantam,

    Ablacım sağolasın :) Sıcaklarda ben yanından geçerken kafayı da kaldırmıyor artık o kadar yani :)) Öpüldün canımcım ;))

    şirinanne,

    sorma sorma :))

    kekikçim,

    ah canımın içi beni sen anlarsın zaten bir :)) ben de seni çok seviyorum canımcım ve de çok güzel pohaçalar yapmışsın sanırsam şimdi onlara bakıcam hemen :))ben de seni çook öpüyorum antalyalı kankam benim ;))

    YanıtlaSil

Sen de yaz bişeyler...