29 Mart 2012 Perşembe

Gezi notları ...

Ne yolculuktu ama :)

Dostlarla aralıksız birlikte geçirilen saatler...menzile yaklaştıkça artan heyecan ve bazı şeylerin anlatılması zor müthiş tecrübesi...
Güzel bir ziyaretti evet :)
Bu kaşkolu yol arkadaşım Sema ablacığın üni de okuyan kızı sevgili Gökçe örmüş bana.Çok havalı oluyorum bunu kullanırken çok :p Ne tatlı değil mi :) Gökçe de öyle ama ;)) Çok teşekkür ediyorum kendisine ve her zaman söylediğim gibi tanıdığım andan itibaren O ' nu çok sevdiğimi biliyor neyse ki :))


Ve yolumuzun üzerinden bir görüntü. Denizli yakınlarında bir benzin istasyonu sanıyorum. Arkadaşlarla bu ufak temiz namazgaha bayıldık ve de ufak bir kare aldım kendisinden. Çoğu benzin istasyonunda mescit var ama bunun gibi şirinlikte dizayn edilenine rastlamamıştım hiç. Fotoda orjinal boyutlarda gibi görünüyor ama o minicik minare gerçekte ne hoş görseniz anlarsınız siz de :) Bazı şeyleri özel yapmayı beceren insanlara hayranım ben . Gidip tebrik edesim geldi işyeri sahiplerini ama acelemiz vardı , yapamadım :)) Yaptırmazlardı da :))Ve vardığımız geceden bir not. Pire kadar iyiliği deve kadar büyüten Seval ablacığımın notu. Adap gereği konuşamıyor ve bu notu yazıyor gece gece. Ya ben seni ne kadar seviyorum bir bilsen :)) İçime katasım gelmiyor mu her seferinde ya ? :) Geliyor canımcım geliyor...
Bu çini parçaları... Bunların değerini ise ne siz sorun ne ben söyleyeyim :) Bu yolculuğun en somut ganimeti diyebilir miyiz ? Evet diyebiliriz...

Döndüm dostlar ben :)

Bakınız döndüm de neler dinliyorum hatta :)

Oralarda iyi olun gezin dolaşın da görüşelim yine ;)

Sevgiler herkese ! :)

Not : Yine bol smıle tüketilmiş bir post Allamm :))) Her cümle sonunda olur mu ? Oluyor ;))

Not 2 : Dostlar son dakika haberi ile sevgili Kelebek gibi ' nin Neva Style çekilişine katıldığımı ilan ediyorum herkese ! Bu ilan gerekliymiş çünkü :) Ve de hadi şans dileyin bakalım ;))

12 yorum:

  1. Maşallah,
    Allah hep güldürsün.
    Ordan geldiğinden gülüyorsundur daha çok.

    YanıtlaSil
  2. o kadar yakına gelip Nemrut a gitmedik deme :)

    YanıtlaSil
  3. hosgeldin.. keyifle okudugum guzel bir post olmus, tesekkurler :) Denizli civarindaki o yollar uzerinde birkac tane var oyle benzinlikte cok hos mescitler.. hele bir tanesi vardi, bu senin fotografladigin gibi sirin mi sirin bir yer ve mescit... keloglan magarasi diye geciyordu adi.. aradan 4-5 sene gecmesine ragmen hala unutmuyorum :)

    YanıtlaSil
  4. gülll gülümm gülll!!
    sana öyle yakışıyor kii:)
    hoşgelmişş benim canım kardeşimm..
    öperim balım..
    muhabbet ile..

    YanıtlaSil
  5. hoşgeldin,ibadetlerinizi Allah kabul etsin inşallahhh

    YanıtlaSil
  6. Hosgeldin sefalar getirsin :)
    Cidden o ne sevimli mescitmis öyle :)

    Herzaman gülebilmek dilegiyle ;) Sevgiler.

    * Hee bu arada cekilis kacmadi, hala katilma sansin var, 2 güne katilim bitiyor ;)

    Linkini vereyim: http://kelebekgibi.blogspot.com/2012/03/neva-styleden-hediye-isteyeeeen.html

    YanıtlaSil
  7. hoşgeldin canım biliyorum yoksun o yüzden çemkirmiyorum yoksa sen oku diye yazıyorum.
    gerçekten çok güzel bir gezi olduğu enerjinden belli. o enerji daim olsun ;)

    YanıtlaSil
  8. oooo hoşgeldin teyzacım ama öle birileri örüyo hediye ediyo kullanıyon filan ii güzel ama bide ben yaptım bunu de yeğenlerime de yapıyorum iplerini aldım de ama nerdeeeee :) neyse sonuç itibariyle umarım gitmeden önce verdiğin dua sözlerini unutmamışsındır :)

    YanıtlaSil
  9. hoşgeldin canım keyifli olman süper. sevgiler

    YanıtlaSil
  10. yaaa benim yorumum eksik çıkmış sanki ama yaaa niye ki ben anlamadım

    YanıtlaSil
  11. 3 nasihat
    Yillar önce, çok uzaklarda bir adam varmis. Bu adam çalismak amaci ile çok uzaklara gitmis ve yillarca çalismis. Sonunda memleketine dönme zamani gelmis. Bu çalisma sürecinde toplam 3000 akçe biriktirmis ve evinin yolunu tutmus. Evine dogru giderken yolu büyük bir sehirden geçmis.
    Yolda yürürken köse basinda birisi "Bir nasihat bin akçe, bir nasihat bin akçe" diye bagiriyormus. Adam düsünmüs: 'Nasil olur, bir nasihati bin akçeye satarlar, ben yillarca çalistim ve sadece 3000 akçe biriktirdim' Bu ise pek akli ermemis ama merak iste.

    Duramamis ve adama bin akçe vererek o nasihati satin almis. Nasihat "
    KADERDE NE VAR ISE O ÇIKAR" ve yoluna devam etmis... Ilerde yine köse basinda baska bir adam bagiriyormus "bir nasihat bin akçe" diye. Adam yine dayanamamis bin akçe de o adama vermis ve ikinci nasihatida satin almis. Ikinci nasihat da: GÖNÜL KIMI SEVERSE GÜZEL ODUR" Son kalan bin akçesi ile de yoluna devam etmis. Tam sehrin çikisinda yine köse basinda bir adam bir nasihati bin akçeye satiyor. Adam bir parasina bakmis, bir de nasihati satan sahsa, dayanamamis ve kalan son akçesiyle de o nasihatisatin almis. Son nasihatte:"HIÇ BIR IS ACELEYE GELMEZ". Parasiz yoluna devam etmis.

    Sehrin çikisinda büyük bir topluluk ile karsilasmis.Topluluk telas içindeymis. Yaklasmis ve oradakilerden birine neler oldugunu sormus. Oradan birisi açiklamis, demis ki : Burada sehrin tüm su ihtiyacini karsilayan bir kuyu var, ama kuyunun içinde de canavar var. Canavar suyu tutmus, göndermiyor. Asagiya kim indiyse bir türlü çikamadi.Simdi herkes korkuyor asagi inmeye" Adam düsünmüs ve ilk satin aldigi nasihat aklina gelmis. "Kaderde ne var ise o çikar" asagi inmeye karar vermis. Aslinda bu nasihatleri herkes bilir ama uygulayabilmemiz için belli bir bedel ödememiz gerekiyor.Inince canavar hemen yakalamis ve yerine götürmüs.Demis ki: "Buraya gelenlerin hepsine bir soru sordum ve bilemediler. Eger sen bilirsen seni serbest birakirim." Bir dizine sarisin ve dünya güzeli bir kadin, diger dizine de kurbaga koymus ve "söyle bakalim hangisi güzel?" demis. Adam düsünürken aklina ikinci aldigi nasihat gelmis ve "gönül kimi severse güzel odur" demis. Bu cevap canavarin çok hosuna gitmis. Zira canavar,kurbaganin gözlerine asikmis. Adami salmis ve suyu birakmis. Almislar krala götürmüsler ve agirliginca altin vermisler. Adamimiz yoluna devam etmis ve nihayet evine varmis. Evinin camindan içeri bakmis. Bir de ne görsün; karisi genç biri ile diz dize oturuyor. Hemen kilicini çekmis ve tam içeri girerken üçüncü nasihat aklina gelmis "Hiçbir is aceleye gelmez". Kilicini kinina koymus ve içeri girmis. Hos besten sonra karisina o genci sormus. Kadin da: "Bey sen gittiginde ben hamileydim ve bir oglumuz oldu. Bu genç senin oglun" demis.

    KADERİNİZ ve YOLUNUZ AÇIK OLSUN, HAYAT ACELE ETMEYE GELMEZ

    YanıtlaSil
  12. şirinanne,

    Allah razı olsun,canım doğru tespit: O'nu görüp huzur bulmayanı hayal edemiyorum :)

    Fd,

    Kafile ile birlikte öznel kararlar alamıyorsun :)

    edibe,

    Bahsettiğin yer ismi bana da çok tanıdık geldi.güzel yerler var Denizli'de. Ama bu minyatür mesciti ilk görüyorum o yüzden de hemen fotoladım :) Güzel sözlerine teşekkürler canım,sevgiler :)

    kekikçim,

    Canım benim hoşbuldum sizleri tabiki de ;)Ve de hepimiz gülelim huzurla inşaallah daima.Öpüyorum ben de sonsuz muhabbetle :)

    Sevecen,

    Kardeşim benim Allah razı olsun. Hep birlikte inşaallah :)

    Kelebekgibi,

    Canım benim hoşbuldum ve de hemen bloğuna koştum :)) Sanıyorum katılım göstermeyi becerebildim. Alışık değilim ya böle şeylere malum. Ama eksiğim yoktur inşaallah ;)

    Seyhan,

    senin çemkirişini de seviyorum ki ben :))Ve de cümlemiz için daim olsun bu enerji :)

    Ayşegül,

    ooo hoşbulduk teyzemcimm ve de sen nasıl konuşuyosun teyzenle öle bakim? afaroz etmiim şimdi seni ibreti alem önünde :P o deli gibi kendinize ördüğünüz örgülerin en güzelinden bi şeyler uydurup teyzene hediye örüyosun derhal ! :)) Duaları kaptın ne de olsa ;))

    Örgüçantam,

    Ablacım daim olsun keyfimiz, en kötü günümüz böyle olsun :) Sevgiler canım benim :)

    Adsız,

    Çok güzel hikayedir. Hatırlamak çok hoş oldu. Özellikle zamanlama açısından :)Teşekkür ederim gerçekten.Kim olduğunuzu da çok merak ettim lakin.

    YanıtlaSil

Sen de yaz bişeyler...