21 Ocak 2012 Cumartesi

Fiyonk aşkına !!

Bir fiyonk aşığı,kıyafetlerinde fiyonku kullanabilmek için bahane arar,boşluk arar ve bulduğunda da affetmez :)

Ben bir fiyonk aşığıyım...

Geçen gece saat 1 e yaklaşırken içimde kıvılcımlanıveren bi ateş : Bilge ! Kıyafetlerini kendin tasarla ! Ve hepsinde de bol bol fiyonklar olsun kızım ya :)

Kulağa bile ne hoş geliyor ama !

Sonrasında karşıma çıkıp gözüme takılan örneklerden bi kaç kare işte sizler için :)



O iki kat parçanın üst üste katlanıp ortadan kıvrılması hadisesi ... Basit bişey değil o ! Mükemmelin fevkinde bi cazibe ;))

Kendi yaptığım örneklerle de karşınıza çıkarım inşaallah zamanla şekerler :)

Yaa bu Ala Dergi yazarlığı böyle yaptı beni. Her ayki sayı bir öncekinden daha da başdöndürücü...Bende de haliyle bi giyim kuşam inkişafı bi janjanlı cicilere gark olma hissiyatı Allaamm...Kontrol altına alınır gibi değill :)))

Ve de bakın ben ne buldum taa eskilerden !!Bunu bulmama vesile arkicana teşekkürler :) Dinleyin efendim : "Gel sevecen,dön sevecen,sevmeyi senden öğrendim ben ! " :))

Seviyorum herkesi !! :)


Görseller, Tulipant Ayşe ismiyle facemde ekli bir tasarımcı arkadaşımın çalışmalarından örnekler...

20 yorum:

  1. Çok güzel görünüyorlar ama hakkaten.Sade bir kıyafette bile ufak bir fiyonk bambaşka bir havaya bürüyor

    YanıtlaSil
  2. canım benim ne zaman kıyafetlerle ilgili bir konu yazsan bloğuna diyorum sana NE GİYSEN YAKIŞIR... bunun için özel bir çaba harcamana gerek yok bence :)
    Arkadaşına katılıyorum evet giysilerinin tasarımını sen yap nede olsa zevkli kişiliktir kendisi...
    seviliyorsun canım unutma...:)))

    YanıtlaSil
  3. gülüşün tam da o fiyonk gibi :) sert, düz çizginin üzerinde onu kesen bi set gibi. hüznü, hırsı, kötülüğü, kötü düşünceyi, art niyeti kesen bi fiyonk gibi. fiyonku sevmen ise sadece karakterine yansıması bence. ve hep de öyle kalması temennisiyle...

    YanıtlaSil
  4. fiyonk aşkına:))
    bayılırım bende gülüşüm fiyonga...
    o omuzdaki fiyonk detayı bitirdi beni..
    bekliyorum fiyonların gani olduğu kreasyolarını arkadaşınızın bilgecim:)
    musmutlu pazarlar dileğimmle.

    kekiğin 15 gün kadar kayıplara karışabilir...
    merak etme tatlım emi:)
    sardım seni sımsıkı..
    muhabbetle...
    en güzel,e emanet ettim seni.

    YanıtlaSil
  5. fiyonk bence büyülü bir şey kim yaparsa yapsın nerede kullanılırsa kullanılsın o obje otamatikmen büyük bir sihirle kaplanıyor sanki.boyutları çok da önemli değil bir saç tokasında minicik, bir hediye paketinde kocamannnn ,bir giyside (her nasıl olursa) ,muhteşem bir şıklık sevmeyen varmıdır ben asıl onu merak ederim:))
    İlhan irem bizim liseli yıllardan aşkımızdı:)))
    sadece sesiyle büyüyen devlerdendir ama görsele düşmediğinden medya pek prim vermedi:(
    ama buna rağmen şu an gençlerin de çok severek dinlediğini görmek harika.6-7 yıl önce bir Cumhuriyet bayramı kutlaması gecesi konak meydanında oldukça uzaktan görmüştüm bu bile çok özeldir benim için.
    ayy ben buraya gelince çenem düşüyor:))) öptüm kocaman
    senin tasarımlarıda merakla bekliyorum

    YanıtlaSil
  6. ben de çok severim fiyonkları ama ortası büzgülü olanlar tercihim . ceketteki pek hoş duruyor bu arada

    YanıtlaSil
  7. kıyamamm sanaa:)
    çok teşekkür ederim cici yorumların için canısı.
    15 gün kadar kaçıyoruz söyle karlı bölgelere be gülüm...
    kuzucuklar kar der başka bişey demezzz...:)))
    bi yere gitmem ben hiç sizleri bırakıp:)
    ama net sıkıntısı olursa diye dedim.
    merakta kalmayasın diye:)
    canımsın senn...
    emanetsin rabbime...
    öpüldün ki..
    :)

    YanıtlaSil
  8. Fiyonk aşkı!!
    Bendede var sanırım;)

    YanıtlaSil
  9. herkesin tarzi kendinedir ama fiyonk herkesin begendigi tasarimlar arasindadir sanirim..
    sanada yakisacagina eminim :)
    masallah subhanAllah :)

    YanıtlaSil
  10. Superisi,

    Aynı şekilde görmüşüz canımcım,sevgiler :)

    Elif,

    Ama fiyonk bi başka yakışır değil mi :))Tasarım olayında evet uğraşmak istiyorum gerçekten :) Sen de seviliyorsun kankacım :))

    Rafinha,

    Fotolarda hep gülersem hep de onları görürse dostlar bu yorumu yaparlar tabi.Haklı olabilirler evet :)

    Fatih,

    işte o ben ! :)

    Kekikçim ,

    Canımcım benim bizim gibi tatlı hanımlar fiyonk severr ama dimi :)))Evet ben de kendi kıyafetlerime de yapıcam paylaşıcam sizlerle inşaallah :) Ya bitanem benim koşmuş gelmiş açıklamalar yapmaya. İyi bari ama içim rahatladı canımcım , sağsalim git,dinlen ve dön gel canımın içi :)Ben de en güzele emanet ediyorum seni ve o güzel aileni. Dualaşalım bitanem inşaallah :))

    Örgüçantam,

    Çok doğru söyledin ablacım boyutu her ne olursa olsun kullanıldığı her detaya bir şıklık ve asalet katıyor bu şey :) ve de sevmeyen var mıdır sahiden ? :)
    İlhan İrem i hep severdim de şu 2 gündür hastası oldum nedense.Ama gerçekten bir başka şarkılar bir başka sözler.Bayılıyorum resmen :)Sizler için daha özel hatıraları vardır mutlaka :)
    Buraya her geldiğinde anlatıp saymana bayılıyorum ki ben :))Öpüldün canım ablam !

    elma kurdu,

    cekettekiler bana bu postu yazdırdı resmen ;) sevgiler canımcım :)

    Cadı Kızın Dırdırı,

    Yakışır canımcım ;) Sevgiler :)

    Kübra İrkin,

    Canımcımm sen fiyonk sevmiyo musun yoksa ? Eğer varsa öyle bi durum hemen ameliyat ettirelim bak kuzu ! :)) İltifata teşekkür öpüldün bebek :)

    YanıtlaSil
  11. fiyonk sevilmez mi yavrum ya seviyorum tabi kiiii.. insaAllah birgün banada tasarlarsin birtanecik tazekahve fiyonku :) severim öperim :)

    YanıtlaSil
  12. Çılgınımmm
    Mükemmelin fevkinde bi cazibe ;))
    demiş yerim seni sen arada gir böyle kombin eski tostum sevdim bu işi!

    YanıtlaSil
  13. Kübra,

    Şükür bari canım ya :)Buralarda olsan alasını tasarlardık hem de ;)Ben de öptüm canım :)

    Stil Direktörü,

    Tostumm benimm cici-bici olayına sarasım var evet.Bi tasarım olayı kalmıştı dalmadığım :)))Daha sıkk gel kahveye aşkım ya ! :))

    YanıtlaSil
  14. Karelere bayıldım çok ince çok zevkli..

    YanıtlaSil
  15. İkiz Annesi,

    Değilmi ya :) Sevgiler anneciğimiz ;))

    YanıtlaSil
  16. harikuladenin harkında:)))

    YanıtlaSil
  17. esra,

    dün twitte bi şarkı paylaşırken "harikuladenin tepesindee" diye yazdım :))) Aklıma o geldi şimdi bu da fena değilmiş ama ;)) Öpüyorum canımcım sevgiler :))

    YanıtlaSil
  18. fiyonk evet pardesüyü degiştirmiş sanki ,tasarlasan kıyafetlerini bize de ilham olsan sevgiler...

    YanıtlaSil
  19. dikişdersi,

    canımcım sana ilham ne demek anca tersi olabilir ama bişeyler yapmak istiyorum bakalım :) öpüldün ;)

    YanıtlaSil

Sen de yaz bişeyler...