12 Ağustos 2011 Cuma

Mağfiret günleri başladı...


Bir milyon insan dizilse bi sıraya ...bana en arkada durmak düşer bu konuda ...Af kapısının adını dahi anmak yakışır mı bilmem ama geldim duruyorum işte yine kapında...

Tüm sözcükler samimiyetsiz şimdi , isteğim bariz ama gönlüm de dilsiz...

Hani çocukluğumda misafirlikteyken sehpanın üzerinde dururdu ya bi tabak kurabiye .En hayati meseleydi ya hani uzanıp bi tane almak benim için ... İşte aynı haldeyim Rabbim...

İstiyorum ama dillendirmeye yüzüm yok ,susuyorum,ikramını gözlüyorum ya saklım yok...

Af…İşte en güzel bi lokum gibi dudaklarımın arasında şimdi dolanıp durmakta . Onu telaffuza hadsiz o dudaklar ki çaresiz ,ne söyleyeceğinden habersiz,ruhumdaki sızıyla diliyorum…

Güzel bi bahçeye açılan pencere belki de “af” şimdi…Açılır mı kanatları pencerenin ,şu gafil halime belirsiz…O güzel bahçe rahmetin ya ,onu izlemek için dahi olsa af penceresinin önünde geziniyorum…

Hani seçici okur, süslü içi boş yazan yazarla gönülden dökülenleri mısralaştıran yazarı hemen ayırd eder ilkine teveccüh ederken ikincisine tenezzül etmez ya; ikinci yazarın üslubuna düşme gafletinden sana sığınarak istiyorum affı Allahım…

Ben anlatamam ama sen anlarsın ,ummam ben aslında ama sen affediverirsin diye …işte yine kapındayım Allahım…

Affet, Affet….

Ramazanda mağfiret günleri başlamış derler...İlk onu rahmet,ortası mağfiret,sonu cehennem ateşinden kurtuluş olan kutlu günlerin ihyası dileklerimle…

Sevgiler dostlar...

5 yorum:

  1. Esselamu aleykum ve rahmetullah..

    Ecmain.. Mağfiret olunanlardan olmak duasıyla sevgili kardeşim, Rabbim dualarına hayırlılarıyla ve gönlünden geçenlerle mukabele etsin.

    Dua ve muhabbetle.. Hayırlı cumalar.

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel olmuş. Yüreğine sağlık. Gerçekten enfes.

    YanıtlaSil
  3. Nasıl güzel yazmışsın böyle, nasıl güzel bir kalbin var senin..
    O kelimelerini hangi bahçeden topluyorsun merak ediyorum zaten.
    Neden en arkada durmak düşsün ki sana, umutsuzluk diye bir şey olmamalı hayatında çünkü her şey umut denen cılız ışıkla başlar..
    Ayrıca bu kadar içten yakarışlar göz ardı edilir mi hiç... :)

    YanıtlaSil
  4. Rabbim ,kendisine açılan ellerle edilen tüm dualarla birlikte güzel yüreğinden gelenleride kabul etsin inş.Senin samimi içtenliğile arkalarda kalacağını hiç sanmıyorum . öptüm kocaman

    YanıtlaSil
  5. Derkenar,

    Ve aleyküm selam kardeşim,ecmain nepimiz için amin olsun :)
    Seni şimdiden özledimm,sağ salim git gel bekliyoruz inş.

    Ersin,

    Teşekkür ederim,inş. beğeniler duaya icabeti getirir beraberinde :)

    Zeynep,

    Canımcım inş. edilmez diye diliyorum ben de.En arkada da olsa sıraya girme derdindeyim yine baksana :)Tamamen umutsuz diyemeyiz o zaman merak etme :) Güzel bakışından doğan güzel cümlelerinin hepsine bil mukabele canım.Sen öyle görüyorusun sadece :)Öpüyorum ,sevgiler ...

    Örgüçantam,

    Ablacım aminn diyorum hepimiz adına.Allah bana güzel zannınız üzerine muamele etsin bana.Kendime kalırsa işim zor :) Öpüyorum ben de seni canım ablam,sevgiler :)

    YanıtlaSil

Sen de yaz bişeyler...