4 Mayıs 2011 Çarşamba

Yapma/cık !





Baş not :Galeyana geldiğim bi an yazıp belgelerim içine atmışım bu yazıyı.Yer yer sesim yükselmiş,alışageldiğim edepten uzaklaşmışım şimdiden affola :)


Bazı yapmacık davranışlara karşı çok pis tavır alasım var .Söz konusu suçu ifal eden şahısları karşıma alıp "yapmaa ! cık ! cık ! " diyesim var hatta :))

En başta ve beni yıllardır çileden çıkaranını söyleyivereyim hemen :


aah canım şaka yaptım alınmadın değil mi !


canın cehenneme be diyesim gelir etrafta her duyduğumda...bunu söyleyen arkadaşım sana soruyorum şimdi : niye söylüyosun rahatsızlık vereceğini tahmin ettiğin şeyi beaa ..embesilmisin ? direk canın laf sokuşturmak istemiş senin işte ,kıvırmanın manası ne yani , oryantal kurslarına gitsene halk içinde pratik yapacağına !


Diğeri de kadınların birbirlerine acizce iç acıtan sözde iltifatları (!)



Aman canım saçın ne güzel olmuş patlıcan moru mu bu ?-sebze meyveye dayalı daha ne çok renk skalası var bakım merkezlerinde aklınız durur.Manav larla kuaförler kardeş mekanlar olmalı.Yanyana çalışmalı.Soğan kabuğu mu nasıl bişey o dendiğinde yandaki manavdan tedarik edilivermeli hemen anında fikir versin diye :)-Çok beğendim ya sana da çok yakışmış.Valla bence bu konuda bizim türk kadınlarından şöyle eşi makam mevki sahibi kendisinin hayatla bağı alışveriş mağzalarının raflarına takılı kalmış yağlı butlu ablalarımız iyi profildir yani..."Bir iki şey söyleyeyim şuna da haftaya eltinin düğününde saçımın rengini değiştirirsem beğenmezse bozmasın beni" gibilerden fikirlerle mi yola çıkılır bilinmez.Abartılı tavırlar tavan yapınca bana fenalık gelir de hep aklıma o zaman düşer bu tahminler.Kalbim bozuksa günahı boynuma bişey diyemicem .


Bi başka "yapma ! cık !" dedirten şeyi hastanelerde duyarım sık sık.Yaşlı mı yaşlı teyzecik şifa beklerken yatağında başında bekleyen bi gelinse eğer -yada öyle işte elden biri -etraftan hemen şunu derler : " ya kızım annen şanslıymış bak senin gibi vefalı gelini varmış .bakmasan bakmazdın yani "



Ya bunu söyleyenlere de çok tessüf ediyorum.Ne yaptığının farkında mı acaba?En başta ona ne de o ayrı ama,o gelin belki de bi çok tatsız hatırayı sindirmeye çalışarak bakıyor orda eşinin anacığına .Sen niye turp sıkıyosun teyzem ya :( İyi ve güzel olanı kurcalamaya ne meraklı milletiz arkadaş.Şimdi o vefalı gelincik o güzel işinde kendini sorgulamaya başlarsa sen değil misin sorumlu beyinsiz teyzem ? He ? Bana bi makul açıklama yap yahu niye karışıyosunn !



Tamam tamam sakinim ....


Bi de felaket haberlerine akbaba tavrıyla dalan eş dost vardır.Ne kadar dost denirse bu sözde kankalara tabi.Dost olduğunu sadece senin başına bişey geldiğinde hatırlar bu tipler:"Ah canım bilmem kimden öğrendim başına gelenleri nasıl oldu anlat bakayım ? " Eee geçen gün senin de kocanı bi kadınla görmüşler açıp sana sordum mu ben ? Şimdi bu keleği niye yapıyosun ablacım bana ? Detayları yerel gazeteye vericem ben hadi sen bak işine rahat ol rahat ,yat uyu...Budur yani söylenmesi gereken esasen.Gösterilen sabır israftır bu yapmacık sapkınlarına.


Doluymuşum ben harbiden yazdıkça anlıyorum.Daha "önemli olan yarışmaktı" "dünya barışı istiyorum" "çok küçük yaşlarda müziğe başladım." gibi yapmacık laflara sarmadım farkettiyseniz :) Bakın dilim rutininin dışına çıktı bu yazımda ,kabalığa vardırdım işi hatta farkındayım.


Ama söylemek istiyorum hatta haykırmak istiyorum bunu dünyaya: Samimi olsun herkes lütfenn ! İçinden geliyorsa iyi olsun iyilik yapsın,gelmiyorsa zorlamasın.Yada yapıyormuş gibi görünmeye çalışmasın.Benim miğdem bulanıyor.Hazımsızlık yaşıyorum bu konuda ,ne yapabilirim !




Hırçın Tazekahve şimdi basar gider utana sıkıla :)

8 yorum:

  1. Olur böyle vakalar :)
    Aklıma geldi facebookta ayıp olmasın diye, ben koyduğumda laf etmesin, oda beğensin diye, arkadaşının koyduğu fotoğrafı beğenmekte buraya dahil olabilir bence :)

    YanıtlaSil
  2. ooo süper bir konu bu aslında eminim herkes dolu bu konuda da ay neyse yazmamayım şimdi çokkk uzun olur benim içimdekileri yazmam :))
    zevkle ve gülümseyerek okudum arkadaşım,sevgiyle kal :)

    YanıtlaSil
  3. :)))))
    destekleyenin çok olacak eminim.
    kilo almış bendenize olsun boyun uzun kurtarıyorsun denmesi:)))))))
    Benden anında gülerek karşılık hayıırrrr balina oldum ,şişko oldum vermem gerek bunları:))))

    öptüm kocaman.

    YanıtlaSil
  4. ne utanıyorsun arkadaş ,içini döktün diye.
    yapılıyor bunlar maalesef içtenlik maskesi altında,merakları tatmin etmek nefse de mutlu etmek adına neyse boşalttın biraz içini,arada lazım

    YanıtlaSil
  5. Oh ne güzel yazmışsın.
    Sevgiler canım.

    YanıtlaSil
  6. Derkenar,

    A evet canım ya faceden çok malzeme çıkar zaten.Bu arada facede hesabın varsa derhal beni ekliyosun kankacım !Öpüyorum sevgiler :)

    esengül,

    çekinmeden ekleseydin canım ya sen de içindekileri .Benim daha çok pis söyleyeceklerim var da hanım hanımcıklığımı daha sermeyeyim yere diye :))

    Örgüçantam,

    ablacık hiç balina görmesek inanıcaz biz de :) kırmızı şallı fotondan görüyoruz ne hoş hatun olduğunu ve bu yapmacık iltifat değilll !! :))

    neval,

    arada lazım hakkaten. gönül olması gerektiği yerde olması gerektiği biçimde çemkir diyor ama ahh efendilik ahh :D Öpüldün nevalim !

    Taze nane,

    içim genişledi canımcım yaa..öpüyorum sevgiler :)

    YanıtlaSil
  7. benim de var böyle dolup yazdığım yayımlamadığım. gün gelir yayınlarım. halden anlarım ;)

    YanıtlaSil
  8. Seyhan,

    Yayınla reçelcim yayınla feyz alalım birbirimizden :)) Öptüm şeker :))

    YanıtlaSil

Sen de yaz bişeyler...