12 Mart 2011 Cumartesi

Zeyna Bilekliğim :)

Burda ikinci cüzdan katlimamı anlatmıştım sizlere.Hadi kusur kalmasın burda da birincisi mevcut :) Bir bileklik daha yapmak istedim ve bu çıktı ortaya .Bi arkadaşımın Zeyna bilekliğine benziyor demesi üzerine adını da Zeyna bilekliği koydum :) Kalpli taşları olduğundan belki de içlerinde en sevdiğim bu oldu.Hatta bunu yaparken orta yaşlarda bi teyzemiz de yanımdaydı ve koluma taktığımda "pek güzel oldu pek güzel oldu "demesiyle daha bi keyiflendim doğrusu :)

Nasıl becerdin bunu eyy Tazekahve onu de bize ! diyenler için ufak notlar :
Üzerindeki zinciri iğne iplik yardımıyla tutturdum dostlar.Kalpli taşlar ise kırılmış bi tokadaydı en son.Çıkartılıp silikon amcam sayesinde buraya yapıştırıldılar.Bunun dışında çok bişey yapmama gerek kalmadı zaten.
Beğendiniz farzediyorum ve gidiyorum şimdi dostlar.Bu cüzdandan arta kalan kısımla ne yaptığımı görünce şaşıracaksınız :)) Onunla uğraşıyorum şu ara:))

Sevgiler herkese !

6 yorum:

  1. canım güle güle kullan zeyna bilekliğini buda güzel olmuş ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  2. kokoş zeynanın bilekliği desek ?
    tamam abla kızma ,zeynadan kokoş mu olurmuş ?

    YanıtlaSil
  3. Siyah süt,

    teşekkür ederim canım beğenmene sevindim,sevgiler :)

    Neval,

    Doğru uçan tekmeler arasında bu kalpcikler kokoş kalır baya dimi :D

    YanıtlaSil
  4. Bilgecim planladığımız gibi ilk buluşmamızda bişeyler ortaya çıkar diye deri parçalarını ayırmıştım ben ama sen beklemiyorsun kendin hallediyorsun bakıyorum da Ama ben yine de senin için saklıcam onları bişeyler düşün ona göre

    YanıtlaSil
  5. aman Allahım dahası da mı var :)

    YanıtlaSil
  6. Seyhan,

    evet canımcım bekle ve gör :))

    YanıtlaSil

Sen de yaz bişeyler...