1 Mart 2011 Salı

Bloğuma dokunma !


Sevgili direktörümün bloğunda gördüm ilk ,sonra diğer bloglarda ... Zaten son bir iki gündür yorumların azalmasından ve bazı arkadaşların bloglarına giremediklerinden yakınmaları yüzünden anlamıştım bi sorun olduğunu...Blogspot uzantılı bloglar kapatılıyormuş :(
Tüm arkadaşlar burda toplanıyor bilgilerini paylaşıyor.Aynı sorundan muzdaripseniz tık yapın sevgili dostlar.

Bu ülkede ne zaman sorunlara sadece "çözme" amacıyla yaklaşılacak.Kökten imha edelim mantığından ne zaman kurtulacağız merak ediyorum.Sapla samanı ayırmaya mecal yoksa yatalım ölelim hiç bişey yapmadan.Çok sinirlendim yine kelimeler de dsiplinsiz ortalığa saçıldılar haliyle."yasak" kelimesiyle hep bi alıp veremediğim var şahsım adına ama bu kadar güzel arkadaşımın üzülmesi beni ayrı üzüyor açıkçası.Az önce bi blogger arkadaşım "50 yaşından sonra önüme açılan dünyay yı çok mu görüyorsunuz?" diye sormuş ki içim sızladı...

Siz kapitalist dünyanızda gerçek sandığınız değerlerle mutlu mesut yaşayın gidin bi zahmet ama sudan sebepleriniz bahanesiyle bizim dünyamıza dokunmayın ! Bloğumuza dokunmayın !

Düzelecek herşey diyorum dostlar :(

7 yorum:

  1. DOKUNMUYORUZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ

    YanıtlaSil
  2. inanamıyorum yani gerekten!
    bir burası kalmıştı!
    hiç bir zaman ayıklama diye bir dertleri yok ki; toptan kökünü kurutalım bitsin diye bir kolaya kaçma ve inceliksizlik!

    bu kadarı fazla!

    YanıtlaSil
  3. selam bilgeciğim; w.p. blog açmadın herhalde. herkes yedekliyor haberin varmı ?

    YanıtlaSil
  4. Ebri Nisan,

    Sorma canımcım,çok üzgünüm ama bi düzene girecektir diye düşünüyorum.Zaten bu deneme yanılma usulü saçmalığı daha önce de yapmışlardı bir iki güne düzelttiler.Yine öyle olur umuyorum,sevgier canım...

    YanıtlaSil
  5. Neval,

    canım sağolsun bi arkadaşım dns ayarlarımı düzenledi de girebiliyorum bloğuma.yedeğimi de aldım ama wp ye taşınmadım.Kıpırdamak gelmiyor içimden :( Bence bu saçma hayatı düzeltecekler bekliyorum...Öpüyorum sevgiler kankim ....

    YanıtlaSil
  6. Kankim yine buradayım,senide gördüm çok mutlu oldum,sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. Tatesal,

    Kanki hoşgeldin ben de burdayım ama daha kimler burda bilemiyoruz.Seni gördüğüme ben de çok sevindim bir an önce eski halimize geri dönmeyi diliyorum kankim,sevgiler benden :)

    YanıtlaSil

Sen de yaz bişeyler...