8 Ocak 2010 Cuma

Asya' daki bizim elemanlar :)



Hayatımın bir bölümünde hergün görüştüğüm arkadaşlarımdan bir poz almıştım en son ki ziyaretimde.Yaklaşık 2.5 sene çalıştığım Asya Motor personeli...

Bu ihtiyarların hepsine çemkirmişliğim var ama hepsi de onları ne çok sevdiğimi bildiklerinden seslerini çıkarmamışlardır çoğu zaman.Hele şu ayaktaki kardeşim Baykal bey :)) Ne afralarımı ne tafralarımı görmezden geldi istifini bozmadı hiç kardeşim benim.Tazekahvenin çemkiren halini görmediniz hiç değil mi,aman görmeyin şekerler :D Burdaki gibi hep hanım hanımcık bi hatun bilin siz Onu :))

En sağdaki Serhat Bey; O ne müşfik insandır,müthiş bi aile babası ve tüm Asya nın tek dert dinleyicisi...

Abdulbaki; çiçeği burnunda damadımız,O bir yeni evlii :))

Mehmet; hayatımda hiç kimse beni asparagas haberlere bu arkadaşım kadar kolay inandırmadı :) Daha bir ay önce ölmek üzere olduğuna inandırmıştı düşünün artık !

Baykal ; Asya daki en sağlam kankam ,bayan olsa bu kadar anlaşamazdık,kalbini çok sevdiğim arkadaşım...

Benim dışımda hiç bayan elemanı olmayan bu iş yerinde daha bir sürü mükemmel arkadaşım oldu.Ama hepsi saygı,ilgi,alaka arasındaki hassas dengeleri ayarlayabilen zarif kimselerdi.

Asya Motor'daki adını anmadığım tüm arkadaşlarıma selam ve sevgilerimi gönderiyorum.İşlerinde başarılar diliyorum...

Ders çalışması lazım , gider şimdi çemkiren Tazekahvee :))

13 yorum:

  1. Bilgecim çok şanslılarmış seninle birlikte günleri tüketmiş oldukları için.Onların yerinde ben olsaydım keşke.Gerçi benle de beraber baya çalışmıştın ama yien de özlüyorum seninle Eflatun Cafe günlerimizi.Öptüm canım arkadaşım...

    YanıtlaSil
  2. Öncelikle yazın için çok teşekkür ederim Kardeşim.O kalbinin güzelliği.Sende böyle bir izlenim bıraktıysak ne mutlu bize.
    Seni tanıdığıma ve senin gibi bir arkadaşım olduğu için çok şanlıyım.
    Allah Razı Olsun

    YanıtlaSil
  3. Merhabalar Taze kahve.. Seni ve yazılarını bugün farkettim ve izlemeye aldım hemen. Arkadaşlarınızdan ne güzel bahsetmişsiniz, eminim onlarda sizi çok seviyordur..
    Sevgiyle kalın..

    YanıtlaSil
  4. Karizma yani Baykal Bey,çok teşekkür ederim arkadaşım ve Allah senden razı olsun seviyeli arkadaşlığın için,sevgiler arkadaşım...

    YanıtlaSil
  5. Derkenar,

    çok teşekkür ederim,güzel görüşlerin için.Ben de bakayım bu yeni izleyicimin bloğuna hemen :) Sevgiler...

    Dilek(Kahve Molası),

    Canım arkadaşım evet ben de seninle geçirdiğimiz har vakti dolu dolu yaşadığımız için çok mutluyum.Öpüyorum seni tatlım :)

    YanıtlaSil
  6. İnsanın bahsederken gözlerinin içini güldürebilecek arkadaşları olması çok güzel , bende bu konuda şanslıyımdır :)

    YanıtlaSil
  7. Eser,

    gerçekten haklısın arkadaşlarım her zaman evin küçük kızı gibi davrandılar bana...Senin de bu türden arkadaşların hala çevrendeyse eğer kıymetlerini bil ve onlara da söyle bunu,sevgiler...

    YanıtlaSil
  8. hanım hanımcık mı sen mi :)))
    ay prd. yanlış yazdım sen mi çemkirmek mi :))

    YanıtlaSil
  9. Seyhanım ,
    demi ama ne alaka yaa :)) Nası insan sarrafı olmuşun be kuşum :))

    YanıtlaSil
  10. canım onlarda çemkirtmeselermiş canım aaaaaa:))))))))))

    hanım hanımcık hanım yazdıktan sonrada gülüyorum kelimelere bak ya:)))) derslerinde başarılar inş kazanırsın kpssyi

    YanıtlaSil
  11. Sevimcim dimi ama çemkirtmeselermiş yani neyse ki sizler biliyosunuz içimi dışımı tatlişko,aminn diyeyim Kpss olayına,öpüldün balımm :))

    YanıtlaSil
  12. Canım sana bloğumda bir ödül var. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  13. Aman da ödülleri pek severim,gelip alıyorum Elvanım :))

    YanıtlaSil

Sen de yaz bişeyler...