11 Ocak 2015 Pazar

Frapan Bilezik

Bloğumun "sende yap şunu" köşesi ne zamandır durgun bir haldeydi. Nihayet bi kıpırtılar gösterdim ve biraz da bu köşe için tasarladığım geri dönüşüm bileziğimi paylaşmaya karar verdim. 

Üzeri demir zımbalı bir kıyafet aksesuarı ne zamandır atıl vaziyette dikiş kumaşları arasında bekliyordu. Gel bakalım dedim ona bi gün :) 

Orta kalınlıkta bir teli bileğim ölçüsünde çember hale getirip ucunu birleştirdikten sonra biraz elyaf sarıp bağladım. Ve söz konusu zımbalı kumaşı sarıp içe gelecek kısımdan iğneleyerek dikmeye başladım... 
İşte bileziğim :) 
Tarzı biraz frapan oldu bana gelmez ama bu tarzı benimsemiş olan sevgili bir arkadaşıma hediye ettim ve çok mutlu olduğunu görmek en az bileziği yaparkenki kadar mutluluk verdi  :) Sizler başka kumaşlarla da deneyebilirsiniz tabi... 

Böyle şeyler yaptığımda ardından hep şamatalı bir şekilde kendimi över ne kadar becerikli olduğumdan filan bahsederdim de artık yapmıyorum öyle şeyler farkındaysanız. Sanırım olgunlaşıyorum. Ve sanırım olgunlaştığımı söylerken de bir parça kendimi övdüm şimdi değil mi :P 

Neyse daha fazla batmadan gideyim ben, sevgiler öpücükler hatunlarım :)

3 yorum:

  1. Durgunluğa son verilmiş olsun bu güzellikle, arkadaşın sağlıkla kullansın. Ellerine sağlık canım benim.
    sağlıklı bolluk bereket ,güzeliklerle dolu bir hafta diliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ablam daha neler neler yaptım ve yapmaktayım da bi görsen :)) Otantik takıya sardım şu aralar bakalım neler çıkacak :) Hepsi bloğa düşer tabi , öpüyorum ben de seni çok ama çok :))

      Sil
  2. Aman da bi feraceli hanım kız geçmiş burdan, dur hemen bi zıplayalım bloğuna bari :)) Öpüyorum Merve :)

    YanıtlaSil

Sen de yaz bişeyler...