2 Ekim 2014 Perşembe

Wonderful life ! Ve iyi bayramlar !

Ben bir bayram yazısı yazmalıyım ama aklıma hiç bir şey gelmiyor.

Bayramlar güzeldir, ama güzel insanlarla her gün bayram gibi geçer.

Şu sıralar çok mutluyum elhamdülillah... :)

Herkesin ama herkeslerin de mutlu olmasını istiyorum, dua ediyorum :) 

Rabbim gafletten uzak daha da mutluluklar nasip etsin hepimize hem bu dünyada hem ahirette inşaallah.

Herkese iyi bayramlar diliyorum. Bu kurban bayramının bizler için Rabbimizle yakınlık kurma noktasında milat, kestiğimiz kurbanlarımızın da ilahi rızaya güzel birer vasıta olmasını diliyorum gerçekten.

Hayatımızı bayrama çevirenlerimiz de hiç eksik olmasın yanımızdan inşaallah.

Çünkü hayat böyle harika !

Tıpkı şu şarkının da dediği gibi değil mi ;) 

4 yorum:

  1. iyi bayramlar
    hep güzel insanlarla karşılaşmanı diliyorum
    çok sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Havva'cım, hepimiz için geçerli bir dilek olsun inşaallah...
      Çok öpüyorum, iyi bayramlar :)

      Sil
  2. İyi bayramlar balım :)

    YanıtlaSil

Sen de yaz bişeyler...