15 Ağustos 2014 Cuma

Eski cümle yeni cover...

Hani o çok eskilerden beri bizi yenileyen bir klişe cümle vardır...

Hani en zor zamanları atlattığımızda kendimize döner söyleriz,

Hani olacakların olanlardan daha güzel olduğuna gönül verdiğimizde kalbimiz fısıldar onu,

Örselenmişliği katlayıp bir rafa kaldırırken dillendiririz,

Güç, kuvvet, azamet toplamak daha kolayımıza gelir bu cümleyle,

Tazeler...

Bizim Arif Furkan, "Bak Bilge bu en son ki yaptığım yeni cover" deyince o eskilerdeki cümleyi yeniden hatırladım dün gece.

Dinleyin...Belki unuttunuz,  belki siz de hatırlayacaksınız... 


"Sil baştan..."


2 yorum:

  1. Askere giderken Sebnem Ferah'tan "Hoşcakal" demiştim. Şimdi askerden geldim "Sil Baştan" dedim. Öncelikle şükürler olsun kurtulduğum için tabii :) Ben hayatımda çoğu kez sil baştan dedim ve diyorum. Sanırım bu normal bir şey. Başkalaşımla ilgili. Ne de olsa evrim devam ediyor her an :)

    Bundan sonra cover'ım buraya düşerse o cover benim için başarılı demektir :) Teşekkürler Bilge Kişi, sayfana beni ışınladığın için ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bence de sanırım bu normal bir şey... Rutinler ve sil baştanlar ardı ardına hep heyecanlı bi koşturmaca... Durmak ve yosun kaplamak yok...
      Ve rica ederiz efendim biz teşekkür ederiz :)
      Bu kez yüreğine sağlık diyeceğim ayrıca, sesine sağlık başıma gelecekleri biliyorum Afd kişisi :)

      Sil

Sen de yaz bişeyler...