9 Kasım 2013 Cumartesi

Sezin'in Kahvesi :)

Bir Sezin var bir de O'nun bi mucizeler dükkanı hatta...

Ay aslında böyle Sezin'ler kendileri başlı başına birer mucize bence , nasıl mı ?

Böyle her şeyi dört dörtlük yapan hatun kişi profili işte bilirsiniz ;  beyaz ve pembe renkleridir hani , hep hanım hanımcıktır onlar ve ufak su birikintilerinden bi çırpıda atlayamazlar. Yanılıyor muyum ben Sezincim  ? Böyle hatun kişilere bir isim vermek gerekirse mmm ne diyebiliriz diye düşünüyorum ve de "pembe beyaz fiyonklu kızlar" olabilir diyorum. Çok orjinal değil ama uzuun ve bol görüşmeli yoğun bi gün sonunda aklıma bu gelebiliyor anca napalım :) Pekiii  nasıl bu kadar iyi tanıyorsun sen bu hatun kişileri derseniz benim de ruhumun yüzde elli kadarını gasp etmiş bir model şeysidir de ordan biliyorum efemm :)
Pembe bi fiyonkun sağladığı etkiyi hangi sihir sağlar  Allahh aşkına bi söyleyin lütfen ?

Neyse efendim , Sezin böyle biridir ve yeni kahvecimizdir ve O'nu sevip saymışızdır , herşeyyler herrşeyler böyledir bu hayatta. Bloğuna zıplayıp kahve muhabbetini ve dükkanını yakından tanıyabilirsiniz ayrıca :)

Ve bakın Sezin'in kahvesine ;) 

Ailemi, Eşimi, Eşimin ailesini, Evimi, Kahvaltılarımızı, ee tabii en tatlı muhabbetlere eşlik eden kahveyi çoook seviyorum.. Her şeyi ayrı ayrı deli gibi sevebilecek kadar geniş yüreklerimiz olsun inşallah...Sezin /04.11.2013/Kayseri 

Şu duanın güzelliğine bakar mısınız ama  yaa ? :)) Yerim ben senin pembe fiyonkunu yerimm ! Çok teşekkür ederiz bu güzel katılım için Sezin'cim. Bu arada canımcım sen şu bizim Taha'yı bilir misin ? Güzel şeyler söyler hep . Bu günlerde takılıp kaldığım bir çalışmasını hediye ediyorum sana. Şarkıyı sana hediye ediyorum ama telif hakları hala Taha'cığın tabi ;) Sevsen bari annem ya , dinle hadi dinlee  :)

Nerdesin diyor eleman ...




Bende bi haylazlıklar  bi haşarılıklar ve bi garfield haller , nerdesin diye sormaya hiç halim yok Ay yüzlüye(s.a.v) ...
Dosdoğru olalım dualarıyla , bi başka kahve şeysinde buluşmak üzere ,

Sevgiler olsun tüm aleme  :) 

5 yorum:

  1. harika yazmışsın canım yaa şımardım ama şimdi ;) kesinlikle herkesin çevresinde böyle pozitif enerjili, iyi kalpli birileri olmalı :) Taha nın bu güzel şarkısına da bayıldım, sanırım takılma sırası bende..
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Şımarmaz ki hanım hanımcık hatunlar Sezincim bilirim ben :) Çok teşekkür ediyorum ve de şarkını beğenmene de sevindim ;) Sevgiler benden olsun :)

    YanıtlaSil
  3. sezin kahve içmeye geleceğim :)

    YanıtlaSil

Sen de yaz bişeyler...