1 Mayıs 2012 Salı

Ayşegül mutfakta !


Bu Ayşegül var ya ,
güzel yemek yapıyor diye burnu havalarda hep ,
o bir jeoloji mühendisi ama aklı fikri pastalarda böreklerde,
mutfağa girdiğinde dünyanın hakimi gibi davranıyor ,
şaşkın şaşkın onu izlediğimi farkedince de bağırıp çağırmaya başlıyor.
Eve yeni bir mutfak gereci aldığında bana Nasa uzay aracına dair bir parçayı tanıtır gibi pis hava basıyor...
Daha anlatayım mı ? Yok...Gelince çektireceği azaptan korkuyorum :))
Ama bu Ayşegül aynı zamanda "kan bağı" denen şeyi sık sık düşündüren bir kız evladı ki , sırf yeğen olduğu için bağırtılarını tacizlerini sineye çekip seviyorum ben O'nu :)

Geçenlerde evlerine gittiğimde yaptığı bir kaç şeyi çektim mest olsun diye :)



Fırında garnitürlü tavuk ve minimum yağda pişen fırında patates güzeldi. Bana kalırsa tavuk daha az su ile pişmeliydi. Zira lezzeti suya geçmiş gibiydi biraz. Bunu Ayşegül'e söyledim mi ? Tabi ki hayırr ...Dert mi lazım başıma :P :))

Bu elmalı kekin tarifini sevgili Yetur yemek bloğundan almış sanırım. Sonuç fena değildi. Ama elmaların içine giren hamurlar pişmiyor ve biraz hamur zaiyatı oluyor bilginize ;) Ayşegül , kendi orjinal tariflerini bekliyoruz artıkın biz :))

Ben elime aldığım patatesleri sakin sakin doğrarken kafamın üstünde sürekli "hızlı ol ! çabuk yap ! " çemkirişleri ile uçuş sörtileri yapan Ayşegül paniğime sebep oldu ve de tırnağımı doğradım. Bi' kaç sağlam çemkiriş de ben yaptım ama sonra :)))

İşte Ayşegül ! Bakmayın güldüğüne, foto çekiliyor diye gülüyor :) Kafası bozulunca içinden Tazmanya canavarı çıkıyor :P:)))
Bu da Ayşegül'ün ağaç tepelerinde gezinen çılgın teyzesi !

Bir Ayşegül serisi de burda bitti ! :))

Sevgiler dostlar ;)

Not: Ayşegül ! Kapak yorumlar yazmaya çalışma yayınlamam tabiki de :))Suyuma git !  Blog benim canımcım hehe :P :))

18 yorum:

  1. ayşegüller hepp böyle cadı mı bilgecimm:)
    cadı dediysemm,enn tatlısındann enn hünerlisindenn :))
    hihi..
    kendimden biliyorumm dermişimm:))
    hiihi...
    huyumuzz bu bizimm kardeşim:))
    sevinn işte bizleri bu güzell huylarımız ile...
    :)
    adaşıma sevgi ve selamlarımı ilet bilgecim.
    tavuklu tarifin sosuna neler neler koymuş merakta kekik..
    :)
    boşuna suyu lezzzetli olmanıştır o tavuğun..
    çok büyük bir işçilik var gibi o yemekte..
    :)
    helal olsun adaşıma...

    (sana da çok geçmiş olsun balım)
    sorarım ben o ayşegüle;)

    öpüyorumm canısı...
    muhabbetle...

    YanıtlaSil
  2. iyi hoş güzel amma velakin bi adım geçmemiş yaaa çokayıp çok :P :D

    YanıtlaSil
  3. ayyy hiçte kapak cevap derdim deil açıkçası beni bilen biliyo zaten ihtiyaç yok öle şeylere :) ayrıca benim yüzümden kesmedin elini ben sana dikkatli ol demiştim :P neyseee fotolarda güzel çıkmış afiyetle de yediydikk oohhhhhh :)

    YanıtlaSil
  4. Yanıtlar
    1. fena tırsmışsın yeğenden ayol !

      Sil
  5. elelrine sağlık Ayşegül'ün ne güzel yapmış , teyzesinin verdiği pozda çok hoş ama :)

    YanıtlaSil
  6. herşey çok güzelde o çınar nerde. yoksa benmiyim o. biliyorsun ben koca bir çınarım. ağlayan çınar. iyi haftalar.teyze yeğen ikinizede..

    YanıtlaSil
  7. sen de az değilsin çılgın teyze.. gdip yiyon içiyon ama laf sokmayı da ihmal etmiyon :D

    YanıtlaSil
  8. teyzoşummm artık benimde blogum var yaptığım güzel tariflerimi orada paylaşacağım artık bende blogsuz kalmayayım dedim ve açtıımm :) takip et beni deee :) öptüm seniii :)

    http://elmalikurabiye-aysegul.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  9. Kekikçim ,

    bu bizdeki Ayşegül sana kurban olsun yaa...Sen gibi olsaydı o yer bitirirdim ki ben Onuu :))Çok cadı çook :p:))Ama her türlü seviyoruz biz Ayşegülleri bu böyle yani :))yemek için baya uğraştı hatun o gün evet :)sevgi ve selamlarını bizzat okudu bence hatta gaza geldi de kendi de bir yemek bloğu açtı galiba ;)) Sevgi ve muhabbetle öpüyorum seni güzel Ayşegül'üm ;))

    Sidre,

    Sana da sıra gelecek teyzoşum meraklanma :)) Hasta olma da sen yemek problem değil canımcım :)

    Ayşegül,

    Hiç derdim değil derken bile ne biçim hava yapıyosun kızım var yaa :P:)) Ama bak nasıl blog açtırdım sana cebren ve hile ile :)) Twitte de belirttiğim gibi bi ara ince ayarlarını yapalım şekercim tamam mı ? Bloğunda dedim ama burda da diyeyim hayırlı olsun vatana millete yeni bloğun.Burda bi tanıtım patlatırız yakında tamam mı balım benim ? :)) Öpüyorum seni ...

    neval,

    sorma sorma mafya gibi çalışıyor bunlar :P:))

    Düşlerimden inciler ,

    Sağol canımcım :) O poz için ne cefalar çektim bir bilsen :)))

    Vuslat,

    Çok teşekkür ederim de yaş kaç ya senin ? :)) Bloğuna baktım ama göremedim. Hep yaşlıyım diyorsun da inanmıyorum ki ben :))

    Seyhan,

    Aa ama örselenip öğrenecek gençler bu işleri şekerim. Hayat toz pembe değil bilsinler yanii derdim o benim :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saol teyzoşum kurcalayıp öğrenmeye çalışıyorum takılınca araşırız :) öptüm kocaman seni:)

      Sil
    2. Tamam canımcım ben de öptüm seni :))

      Sil
  10. Bu marifetli yeğen teyzeye hiç çekmemiş belli kii :))
    Boş-boş izleme yeğenini, biraz ders al sende, hani sende göremiyoruz bu hünerleriii :))
    Yalnız yeğenlerin çok şanslı bunu bilmeleri gerekiyor, fıstık gibi cap-canlı bir teyzeye sahipler oooh var mı daha güzeli :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zeynep,

      Ben mutfakla ilgili yetilerimi preslemiş ve gizlemiş vaziyette bekletiyorum balım. Günü gelince öyle bi açığa çıkartıcam ki herkesler şaşıracak inş. :)) aminn de diyelim yine biz ama :)) senle de papaz olurdum ben şimdi de son cümle ile sıyırmışsın hadi iyisinn ;))

      Sil
    2. tabi caaannnıııımmmmm:):):)
      inşallah diyelim teyzoşum ama fazla bekletme bak kötü dedikodular çıkıyo benden söylemesi :)

      Sil
    3. Gerekli düzenlemeler yapılınca her şey çıkacak meydana inşaallah :p:)))

      Sil
  11. Yemek resimleri koymayın yahu diyette olanı var:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Neyse ki yemek bloğu değilim de benim için çok istisnai şeyler bunlar :)

      Sil

Sen de yaz bişeyler...