3 Nisan 2011 Pazar

Deniz yıldızı hikayesidir hayat...

Bi kaç gün buralarda olmayacağım sevgili doslar.Anneciği hastaneye yatırmamız gerekiyor bi süre. Doktorlar en son yapacak bir şey yok demişlerdi ama yine de bi müdahale şansımız olabilir düşüncesiyle Onu yarın hastaneye götürme kararı aldık babacığımla.Sanırım bizim için de bi miktar hastane koşullarında yaşanmışlık gerek kılındı Rabbimiz tarafından. Buna da elhamdülillah...Elhamdülillahların en güzeli hem de ....

Bu günlerde sürekli altta eklediğim şarkıyı dinliyor ve kurtarılmayı bekleyen deniz yıldızlarını hayal ediyorum.Bi yerlerde çaresizce akıntıya sürüklenip giderken yosunlara takılmaya çalışan çaresizleri...Belki ben de onlardan biriyim kimbilir:) Ancak, bana kenarda beklemeyi makul göstermiyor hiçbirşey.Sezen ,farklı hislerle yazmış olmalı ama şarkının bana düşündürdükleri bunlar.İçimdeki bu hissin verdiği rahatsızlık günün birinde müsait bi mecrada tatmin imkanı bulur da ben de vicdani ağırlıktan kurtulurum inş.Her geçen dakikayı "acaba boşa mı harcadım " düşüncesinin vicdani ağırlığından ....Deniz yıldızı hikayesini bilmeyen var mı ? Olabilir bu garip hayatta :) O zaman buraya tık tık ...

"Bebeğim işte hepsi bu kadar...deniz yıldızı hikayesidir hayat,ne kadar kurtarırsan kar...Kaç hayat kurtarırsan kar..."

Dinleyin dostlar ....

18 yorum:

  1. Allah yardımcınız olsun

    YanıtlaSil
  2. Allah hepinize yani babacıgına ve sana kolaylık versin annenede hakkında en hayırlısını versin canım.hastaneler cok zordur cok kalmışlıklarımız vardır Allah tüm yatan kardeşlerime şifa nasip etsin inş.sevgilerimle öpüyorum kahvem...

    YanıtlaSil
  3. neval,

    sağol canım dua et...

    selinka,

    canım gerçekten öyle.Hastane ortamında yaşam şeklini kanıksamak durumunda olan kardeşlerimiz var.En kötüsü bizim başımızda sanıyoruz ama görmediğimiz çok acılar var aslında.Allah yardımcıları olsun.Çok sağol canımcım öpüyorum sevgiler benden...

    YanıtlaSil
  4. Hayırlısı ile iyi haberler ile dönersin inşallah canım.Allah yardımcınız olsun,çok çok ta geçmiş olsun canım.

    YanıtlaSil
  5. canım geçmiş olsun Allah şifalar versin..

    YanıtlaSil
  6. Allah'tan ümit kesilmez. Allah yardımcınız olsun..

    YanıtlaSil
  7. Sevtap,

    Sağol tatlım inş. Çok çok ta teşekkür ediyorum canım.

    Siyah süt,

    sağolasın canımcım,öpüyorum...

    Seyhan,

    Sağol canım o niyetle çıktık yola bakalım.Sevgiler canım...

    YanıtlaSil
  8. geçmiş olsun canım benim.ALLAHTAN şifalar dilerim....
    sevğiler...

    YanıtlaSil
  9. Halime,

    Sağol canım teşekkür ederim,sevgiler benden :)

    YanıtlaSil
  10. Çok geçmiş olsun Allah şifalar versin ayrıca şarkı ve hikaye çok güzel sevgiler...

    YanıtlaSil
  11. Özgen,

    Çok teşekkür ederim canım,ayrıca hikayeye ve şakıya dikkat çektiğin için de :) Sevgiler benden :)

    YanıtlaSil
  12. Esselamu aleykum,
    Canım, Rabbim anneciğine hayırlısıyla şifa versin, sizlere de selamet, kuvvet, sabır versin. Kolay şey değil sıhhatle imtihan, hem kişi hemde etrafındakiler açısından, dualarım sizinle güzel yürekli arkadaşım benim, metanetini hep böyle korursun umarım.
    Öperim yüreğinden,
    Dua ve muhabbetle..

    YanıtlaSil
  13. Derkenar,

    Aleykümselam canım.Sınavlar çeşit çeşit bize de böyle bi zorluk düştü.İnsanın kendi başına gelse bi türlü sevdiğinin başına gelmesi başka bir türlü.Üzerine titriyosun ama elinden bişey gelmiyor :( Amin diyorum dualarına canım dostum ben de öpüyorum seni çok.Dua ve muhabbetler benden de...

    YanıtlaSil
  14. Yaşlı Balıkçı - Orkinos4 Nisan 2011 17:51

    Bir Sınavdır


    Bir sınavdır hayat dediğin
    Yaradan sınar bizi
    Verdikleri ve vermedikleriyle
    Bazen sağlığını alır elinden
    Kıymetini bil diye
    Bazen bir ayazda bırakır
    Ait olduğun çatının
    Sıcaklığını bil diye
    Bazen bir yangın çıkarır evinde
    Evinin önemini bil diye
    Bazen sevdiklerini alır
    Tahammül göster,
    Her şey benimdir diye
    Ve bir gün gelir,seni alır
    Gözünü açmak ister
    Açamazsın
    Bak sende benimsin diye…

    ALLAH acil şifalar versin..Dualarımdasın...

    YanıtlaSil
  15. Yaşlı balıkçı,

    Evet herşeyin bi anlamı var şu hayatta.Bu günlerde daha iyi anlıyorum bunu hiçbişey bize ait değil.O zaman neden bu kadar insanların gözünü boyayan hırs bilmem... Sen de boşuna girmedin tabi hayatıma;varlığın ve duaların çok değerli benim için.Sevgiler Orkinos...

    YanıtlaSil
  16. canım ,yeni döndüm bende yazını ancak okuyabildim Yüce rabbim anneciğin için şifalar nasip etsin. olabilecekleri bilen tek O .
    sana ve kardeşlerinede güç diliyorum
    sevgiler canım yüreğim seninle

    YanıtlaSil
  17. Ah balım ah ağlattın beni dualarım seninle ./ ne desem boş sen hisset ama seni seviyorum ve farhlaman için dua edicem bil ....(

    YanıtlaSil
  18. örgüçantam,

    tüm gücümüzle karşı koymaya çalıştık ama bi yere kadardı sanırım.çok teşekkürler ablacım.

    Direktörüm,

    Anlatacaklarım var canım,biraz daha ağlayabilirsin belki :( çok teşekkür ederim dualar için...

    YanıtlaSil

Sen de yaz bişeyler...