9 Aralık 2010 Perşembe

Seni uzaktan sevmek !

-Canım kapa gözlerinii !

-Ama teyze filmi izleyemiyorum ki böylee :/

-Kapat dedim aa ! Bu bölümü izlemesen de olur .

-Tamam tamam kapattık ...

-Hadi bana çay koy gel :P

-Nee !

-........

-Bencedee ....

Bu film yukarıdaki diyalogtan tahmin edebileceğiniz gibi genç bir hanım olan yeğenime gönül rahatlığı ile izletemeyeceğim bi filmdi :) Ama kendime göre geliştirdiğim sansür yöntemimle bu sorunu da hallettim sayılır.Draw hatunu bana benzetmişti eski tarihlerde bi arkadaşım.Bu yüzden bu kadını hangi filmde görsem ister Charly nin hoplayıp zıplayan meleklerinden biri ,ister 50 ilk öpücükte Adam Sandler in saf sevgilisi olsun bu benzetilme anısı gelir aklıma :) On üzerinden 7 verebileceğim bu film bi miktar renklendirmişti geçtiğimiz salı akşamımı.Sizinle de paylaşmak istedim :)

Uzaktaki sevgililere,eşlere,vesairelere özlem duyan herkese selam çakan bi vedayla öper giderim ben şimdi :))



5 yorum:

  1. selamlar günaydınlar arkadaşım.
    paylaşım çok güzel.
    seni uzaktan sevmek aşşşşkların en güzeli:))
    dimi ama:))

    YanıtlaSil
  2. Yaşlı Balıkçı10 Aralık 2010 13:04

    Güzel bir sansürleme yöntemi bravo:))).Rtükten daha iyi sansür yapıyorsun, senden ders almaları gerekir.Sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. benzetende gercekten ıyı benzetmıs valla

    YanıtlaSil
  4. ayy yavrum çok çektimrişsin yeğene anlaşıldı :)))

    YanıtlaSil
  5. Mintininmutfağı,

    O şarkı daha da güzel,aklıma geldi bak şimdi dur bi dinleyeyim :) Sevgiler !

    Yaşlı balıkçı,

    Sen sansürü sevmezsinnn hiç rol yapma bana :)) Ama o yüzden kankimsin :P Sevgiler benden :))

    Adsız kahraman,

    valla bence de on numara bi tespit :)Draww de kim beaa... pehh !

    Seyhanım,

    Benimle film izlemek ayrıcalık o da farkında ki her akşam yalvarıyor teyze film izleyelim diye.Seçimleri ben yaptığım sürece bu zevki lütfediyorum ben de :D

    YanıtlaSil

Sen de yaz bişeyler...