22 Mayıs 2010 Cumartesi

Nazilli-Lara

Geçtiğimiz Perşembe Kpss işlemlerim için Nazilliye zıplamıştım.Hızlıca başvurumu yapacak,bi kaç alış veriş yapıp geri dönecektim sözde.Ama Türkiye çapında çıkan başvuru sistemindeki aksaklık nedeniyle bütün planlarım iptal oldu ve geceyi Nazillide geçirmek durumunda kaldım.İyi de oldu aslında . Asya Motor dan eski iş arkadaşlarımla güzel bi akşam yemeği, ardından diğer dostlarımla gecenin 4 üne kadar süren muhabbetten sonra uykuya geçebildim.Harika bi gece geçirdim.Ve ertesi günü de işlerimin hepsini tıkır tıkır halledip geri döndüm.Hayat ancak pozitif düşününce düzene girebiliyor dostlar...

Boşa dememiş büyüklerimiz her şerde bi hayır vardır diye.Planlasam o günkü kadar eğlenemezdim herhalde.Konuşurken ve kahkahalar esnasında desibelim fazla kaçmış olmalı ki ertesi gün sesimin kısıldığını farkettim sölemesi ayıp :))

Gün ortası işlerin ters gitmesine bi ara kafam çok bozulunca farklı bi mekanda moral buldum.Nazilli de Lara diye bi yer burası.Yapay göl içine inşa edilmiş bu mekanın sahipleri de çok ince insanlar.Tavsiye edilir tarafımdan ...

Lara ya giriş...
Evet,gölde balıklar da var :) Ve onları izlemesi harika !

İskenderrr ! en kısa zamanda yeniden gelip yiyeceğim senii , beklemede kal canımm :))
Sevgiler dostlarım ....

7 yorum:

  1. ayy ben de pek severim kendilerini
    denizliye iki kere gidebildim ne kadar sıcak insanlar ahalisi

    YanıtlaSil
  2. Nevalcim, Nazilli Aydına bağlı bi yer ama ben de 4 sene Denizli de kaldım.Ve sıcak insanlar fikrine katılıyorum hayatım.Öpüldün :))

    YanıtlaSil
  3. bebek ne güzel yermiş orası öyle aşık oldum resmen

    YanıtlaSil
  4. aa yoo kuzum iskender diyince nazilli kesmez bursa da yemelisin!
    çoğ ciddiyim ;)

    ama bu ara ii olmuş kuzummm.. kitaplardan kafanı kaldırda yüzünü görek :)

    YanıtlaSil
  5. evet her şer de bir hayr vardır...
    güzellikler seninle olsun..

    YanıtlaSil
  6. Stilistim,

    Güzel yerdir Ege miz bitanem :))Öptüm şeker...


    Seyhan,

    Bursa ya memuriyete gierim belki de yerim kuşum.Ay Allah mı söletiyo ne :))Öpüldün balım...

    YanıtlaSil
  7. Çelebim,

    Sağol tatlım ya bakim bi bloğuna sen de neler var :)Öpüldün canım :)

    YanıtlaSil

Sen de yaz bişeyler...