15 Eylül 2009 Salı

Kutlu olsun...




Tüm inananların,


Tüm, gönlü Allah sevgisi ve ahiret inancıyla dolu olanların,


Tüm, "sonsuz adaletin hakim olduğu yere gideceğiz bu dünya sadece bir sınav alanı" diyenlerin


Tüm, kalbi kırılmış olup ta yüce Yaratan' ı kırmamak için sesini çıkarmayanların,


Tüm, manevi hastalıkların tekmilinden yakasını sıyırmak gayretinde olanların,


Tüm,çevresindekilerin de manevi hastalıklarına şifa ümidiyle iyiliği emredip kötülükten sakındıranların,


Tüm "aff aff aff Yarab !" diye inleyen yaralı kalplerin Kadir gecesi kutlu olsun mutlu olsun...


Tüm amcaların, teyzelerin, abilerin, ablaların ve kardeşlerimin gecesi makbul,duaları kabul görsün ...


Geçmişimiz ve geleceğimiz adına ne kadar hayır ve iyilik kapısı varsa bu gece kaderimize yazılsın inşaAllah...


Amin...Amin...Amin...




4 yorum:

  1. Kandilin mubarek olsun canım, güzel insanlar yanında olsun,demin de yorum yazdım ama gitmedi sanırım.

    YanıtlaSil
  2. Amin diyorum güzel arkadaşım,güzel dualarına bilmukabele inş.Sevgiler canımcım...

    YanıtlaSil
  3. blogger sorunu yüzünden geç yazıyorum ii dileklerine katılyıorum cümlemizin inş.

    YanıtlaSil
  4. Seyhancım ben de aynı sebepten ancak şimdi cvp yazabiliyorum,teşekkürler canımcım...

    YanıtlaSil

Sen de yaz bişeyler...